One Touch T10؛ تبلتی کاربردی و ارزان قیمت

شرکت Alcatel که بیشتر به خاطر تولید و عرضه گوشی‌های موبایل در بازار شناخته می‌شود، به‌تازگی یک محصول جدید را به بازار پررونق انواع تبلت معرفی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از دنیای اقتصاد، این تبلت که با نام One Touch T10 به بازار معرفی شده است، در دسته تبلت‌های ارزان قیمت بازار قرار می‌گیرد. این تبلت مبتنی بر نسخه ۴ سیستم‌عامل آندروید بوده و از یک نمایشگر ۷ اینچی بهره می‌برد که تصاویر را با وضوح ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

این دستگاه مجهز به پردازنده تک هسته‌ای و یک گیگاهرتزیRockchip RK2918 ARM Cortex-A8 بوده و از رم یک گیگابایتی بهره می‌برد. این دستگاه همچنین مجهز به یک حافظه فلش ۴ گیگابایتی هم هست.تبلت جدید شرکت Alcatel با کارت‌های حافظه microSD سازگاری داشته و امکان ارتقای حافظه تا ۳۲ گیگابایت را هم دارد.

دوربین جلویی این تبلت امکان ضبط و انتقال تصاویر با وضوح ۳/۰ مگاپیکسل را دارد. این تبلت همچنین از امکانات ارتباطی Wi-Fi، micro USB، mini HDMI و یک جک هدفون ۵/۳ میلیمتری بهره می‌برد.شرکت Alcatel هنوز اطلاعات دقیقی درباره زمان و قیمت عرضه این تبلت جدیدش را اعلام و منتشر نکرده است. با این حال، اما شایعاتی درباره این تبلت وجود دارد که نشان می‌دهد این محصول با قیمت ۱۲۰ یورو به بازار عرضه خواهد شد.

خبر های مرتبط:

  1. Slide Tab i7218؛ تبلتی ارزان قیمت از شرکت iBall
  2. Iconia Tab A110؛ تبلت ارزان قیمت و کاربردی از Acer
  3. تبلتی ارزان قیمت از سامسونگ برای دانش آموزان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.