Phonebloks، اسمارتفونی که ارزش نگه داشتن دارد

ممتازنیوز:

phone_open

هر روز میلیونها گجت و دستگاه های الکترونیکی دور انداخته می شوند چون به عبارتی پیر و از کار افتاده شده اند. اسمارتفون ما یکی از آن گجت هاست. شاید بی مصرف شدن آنها فقط به خاطر بوجود آمدن یک مشکل در قسمتی هر چند کوچک از آنهاست. شاید دیگر قسمتهای آنها به درستی کار می کند ولی باید همه را به خاطر مشکل در قسمتی از آن به دور انداخت. به همین خاطر است که قطعات الکترونیکی بخش عظیمی از ضایعات دنیای ما را تشکیل می دهد. بله ، اسمارتفون شما هم جزئی از آنها می باشد.

در نظر بگیرید که اسمارتفون شما از بلوک هایی تشکیل شده اند که قابل جدا سازی و تعویض باشند. حال اگر اسمارتفون شما به علت ضعف در بخشی از آن به درستی کار نمی کند و یا با سرعت مناسبی عمل نمی کند به راحتی می توانید خود شما آنرا تعویض و یا با توجه به نیاز خود بروزرسانی نمایید. مهمتر از آن شما قادر خواهید بود با توجه به نیاز خود اسمارتفون خود را شخصی سازی و میزان رم ، پردازشگر ، حافظه ، دوربین و باتری و … را تعیین کنید.

طرح فوق برای اجرایی شدن به حمایت علاقمندان نیاز دارد. Phonebloks به عنوان مجری این طرح از علاقمندان طلب پشتیبانی دارد تا با حمایت آنها بهترین اسمارتفونی که ارزش نگه داشتن را دارد به تولید برساند. تا کنون بیش از ۶۵،۰۰۰،۰۰۰ نفر از این طرح حمایت کرده اند، آیا شما نیز آن را حمایت خواهید کرد؟

phonebloks

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.