Photo phone هدیه سامسونگ به علاقمندان عکاسی

۱۹م دیماه ، آی تی ایران – شرکت سامسونگ به عنوان حامی اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، اپلیکیشن فوتو فون را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان به عکاسی با موبایل قرار داده است.

Photo phone نرم افزاری برای ارتباط با اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران و شرکت کنندگان در این جشنواره است که روی پلت فرم آندروید فعال می گردد.

به گزارش ستاد خبری حامیان اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، photo phone یک اپلیکیشن اجتماعی است که امکان عکاسی، انتخاب و ارسال عکس به جشنواره فیلم و عکس همراه تهران را فراهم می کند. همچنین دارندگان این اپلیکیشن می توانند عکس های رسیده به این جشنواره را ببینند، به هر عکس امتیاز بدهند و تعداد امتیازهای هر عکس را پی گیری کنند.

امکان تگ گذاری روی عکس ها و جستجوی عکس بر اساس تگ ها نیز در این اپلیکیشن فراهم شده است. دسترسی به خبرها و تازه های اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران نیز در اپلیکیشن photo phone مهیا شده است.

کاربران بعد از اعلام نتایج داوری با استفاده از این اپلیکیشن می توانند عکس های برگزیده توسط هیات داوران را ببینند. پس از اتمام اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، ارتباط علاقمندان به عکاسی و فیلمبرداری با موبایل توسط اپلیکیشن photo phone تداوم خواهد یافت.

Photo phone مبتنی بر Html 5 طراحی شده است. این اپلیکیشن به صورت رایگان به علاقمندان عرضه شده و از پایگاه اینترنتی سامسونگ به نشانی www.samsungapp.com ، پایگاه اینترنتی بازار به نشانی www.cafebazaar.com و پایگاه اینترنتی اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران به نشانی www.tfpf.mobi قابل دانلود است.

اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با محوریت عکس و فیلم با تلفن همراه، از اول تا چهارم اسفند در تهران برگزار می‌شود. مهلت ارسال آثار برای این جشنواره دی ماه است و علاقمندان به شرکت در بخش مسابقه سامسونگ با موضوع «ایده ها منتظر نمی مانند» تا ۴ بهمن فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.tfpf.mobi مراجعه کنید.

IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.