Porsche Cayenne Turbo S

پورشه امروز Cayenne Turbo S را رونمایی کرد که علاوه بر افزایش قدرت ۵۰ اسب بخار نسبت به مدل Cayenne Turbo یک سری تغییرات دیگر هم دریافت کرده است.این خودرو در ماه ژانویه به دست خریداران خواهد رسید و برچسب قیمتی معادل ۱۵۱,۷۰۲ یورو خواهد داشت.یعنی تقریبا ۳۰,۰۰۰ یورو گران تر از کاین توربو.

پیشرانه ی این خودرو ۴٫۸ لیتری V8 توربو چارجر است که قدرتی معادل ۵۵۰ اسب بخار و گشتاوری معادل ۷۵۰ نیوتن متر تولید میکند.با این تفاسیر شتاب صفر تا صد این خودرو به ۴٫۵ ثانیه رسیده است ( ۰٫۲ ثانیه کمتر از کاین توربو ) و سقف سرعتی معادل ۲۸۳ کیلومتر در ساعت ( ۵ کیلومتر بیشتر از کاین توربو ) دارد و در صد کیلومتر ۱۱٫۵ لیتر سوخت مصرف میکند.

کاین توربو S از یک شاسی فعال و سیستم تعلیق بادی و دیفرانسیل عقب کنترلی بهره میبرد.همچنین سیستم های شاسی داینامیک پورشه و بردار گشتاور پورشه ( Porsche torque vectoring plus ) نیز نصب شده اند.پکیج Sport Chrono نیز به طور استاندارد نصب شده است.

اما نمای ظاهری.دریچه های ورود هوا روی سپر جلو , چراغ های جلو و قسمت زیرین آینه های جانبی با رنگ مشکی براق تزیین شده اند.رینگ های ۹۱۱ توربو به صورت استاندارد بر روی این خودرو نصب شده اند و لوگوی پورشه هم به طور اختصاصی برای این مدل طراحی شده است.

به داخل خودرو میرسیم.چرم در رنگ های مختلف برای این مدل در نظر گرفته شده و الگو های رنگی هم به طور اختصاصی برای این خودرو در نظر گرفته شده است.ترکیب رنگ هایی مانند مشکی-قرمز و مشکی بژ به طور اختصاصی برای این خودرو طراحی شده اند.همچنین در تریم این خودرو از کربن هم استفاده شده است.

ترجمه و گردآوری : FPS


اخبار و مقالات دنیای خودرو | Maxspeed.IR

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.