Q30 شتر گاو پلنگ جوان پسند در نمایشگاه خودروی فرانکفورت

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

برند خودروهای پرتجمل نیسان یعنی اینفینیتی، خودروی مفهومی Q30 را برای نمایشگاه خودروی فرانکفورت آماده کرده که تلفیقی از کوپه، کراس اور و هاچ بک است

خبراقتصادی:به گزارش اتوموتیو نیوز، برند اینفینیتی تصاویری از خودروی مفهومی Q30 خود را منتشر کرد. این خودروسازی می گوید در طراحی آن برای جذب جوانان استایل اسپورت بدنه آن کوپه در نظر گرفته شده و در عین حال چون جوانان فضای کمتری نسبت به خانواده ها نیاز دارند بخش پشت این خودرو هاچ بک در نظر گرفته شده و چون جوانان بیشتر به کوه و دشت و دمن می زنند ارتفاع آن در حد کراس اور در نظر گرفته شده است. نیسان انتظار دارد این شتر گاو پلنگ مورد توجه جوانان قرار گیرد.

نمایشگاه بین المللی خودروی فرانکفورت که از ۱۹ شهریور آغاز به کار می کند مشخص خواهد کرد که تلاش نیسان برای جذب جوانان تا چه حد موفق بوده و این رویکرد جسورانه و تلفیق استایل های مختلف در یک خودرو تا چه حد موفق عمل خواهد کرد.

آن چه که در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش در می آید ورژن مفهومی آن است اما ورژن تولید آن در سادرلند انگلستان در حال انجام است و تا سال ۲۰۲۴ به نتیجه خواهد رسید و به بازارهای دنیا از جمله آمریکا هم عرضه خواهدشد.

با این که فروش خودروهای سواری در ۷ ماهه قبل در آمریکا ۸ درصد رشد داشته اما فروش محصولات اینفینیتی با کاهش ۹ درصدی به حدود ۵۹ هزار دستگاه رسیده است. نیسان تصمیم دارد ظرفیت کارخانه سادرلند خود را به ۵۵۰ هزار دستگاه افزایش دهد.

آمارها نشان می دهد که آمریکایی ها از آن اصرار دیرینه  گرایش به خودروهای بزرگ و پرمصرف دست برداشته اند. استانداردهای سخت گیرانه و قیمت سوخت هم در کوچکتر شدن خودروها بی تأثیرنبوده است.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.