Sharp عرضه می‌کند/تلویزیون ۹۰ اینچی باکیفیت

یکشنبه ۴ تیر – ۰۵:۱۶:۱۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – شرکت Sharp که یکی از تولیدکنندگان فعال بازار انواع تلویزیون است، به تازگی جدیدترین محصولش را به این بازار معرفی کرده است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، این تلویزیون جدید از سری LEDهای Aquos است و در دسته‌های تلویزیون‌های بزرگ قرار می‌گیرد.
این تلویزیون ۹۰ اینچ قابلیت نمایش تصاویر به صورت دو بعدی و سه‌بعدی را داشته و طراحی باریکی دارد. این تلویزیون به قدری باریک است که می‌توان آن را روی دیوار هم نصب کرد. ضخامت بدنه این دستگاه برابر ۵ اینچ بوده و وضوح تصویر آن به ۱۰۸۰ مگاپیکسل می‌رسد. تکنولوژی AquoMotion 240 به‌کار رفته در این تلویزیون امکان نمایش تصاویر با کیفیت و سرعت مناسب را فراهم می‌آورد. به همین دلیل این تلویزیون می‌تواند انتخاب مناسبی برای طرفداران مسابقات ورزشی و فوتبال باشد.
این تلویزیون همراه با دو عینک ویژه تماشای تصویر سه‌بعدی عرضه می‌شود و قابلیت نمایش تصاویر سه‌بعدی به صورت اکتیو را دارد. سیستم هوشمند این تلویزیون هم امکان دسترسی به برنامه‌های کاربردی مختلفی را به کاربرانش می‌دهد. این تلویزیون همچنین مجهز به Wi-Fi بوده و انرژی مصرف شده در آن برابر با انرژی مصرف شده توسط دو لامپ ۷۵ واتی است که این میزان می‌تواند تا حد قابل توجهی در مصرف انرژی صرفه‌جویی کند.
شرکت Sharp اعلام کرده است که این تلویزیون ۹۰اینچی جدیدش را به‌تازگی و با قیمت ۱۱۰۰۰ دلار به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی می‌رساند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۴۱۷۱۶۱۸۸۷۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.