SRT از سه مجموعه اسپرت جدید رونمایى کرد

گردآوری شده توسط گروه خودرو ممتازنیوز

«مجله ماشین» – اخیرا بخش تقویت خودروهای با عملکرد بالای کمپانی دوج ‌(srt ) در نمایشگاه شیکاگو دست پر ظاهر شده و با محصولاتى با نام vapor editions براى سه خودروى کرایسلر توجه همه را به خود جلب کرده است.

به گزارش وب پایگاه اینترنتی «مجله ماشین»، اولین خودرو دوج چلنجر است که با این پکیج، بسیار زیباتر از قبلش شده. در این پکیج براى این خودرو سه رنگ سفید، نارنجى و قرمز در نظر گرفته شده که رنگ قرمز آن در کنار رنگ مشکى تایرها، رینگ هاى ۲۰ اینچى، آینه ها و اسپویلر ها، تضاد رنگى جالبى بوجود آورده که مى تواند چشم هر بیننده اى را به خود بدوزد. در داخل هم همه ادوات با چرم ناپا پوشیده شده اند.

خودروى بعدى که پکیج vapor editions به آن تعلق مى گیرد دوج چارچر دوست داشتنى است که مى توان با رنگ هاى سفید، قرمز، نقره اى و گرافیتى آنرا سفارش داد. رینگ این خودرو همان رینگ آلیاژ ۲۰ اینچى مشکى رنگ چلنجر است که در پشتش، دیسک ترمز قرمز برمبو قرار گرفته که مانند الماس مى درخشد.

آخرین خودروى خوش شانس ما کرایسلر ۳۰۰ است و مى توان آنرا از میان رنگ هاى نقره اى و کریستالى انتخاب نمود. این پکیج براى داخل این خودرو سنگ تمام گذاشته و با استفاده از چرم ناپا با طرح پیانو یعنى با رنگ ترکیبى سفید و سیاه، هر جنبنده اى را وادار به نشستن روى صندلى هایش مى کند. در این پکیج براى هر سه خودرو پیشرانه  ۴٫۸ لیترى هشت سیلندر با ۴۷۰ اسب بخار قدرت لحاظ شده است. قیمت این پکیج بین ۱۷۰۰ تا ۲۳۳۰ دلار تایین شده که باید اضافه بر قیمت خودرو پرداخت شود.

تهیه خبر: امیر وزیرى

پایان خبر/

تاریخ ارسال : یکشنبه ۲۰ بهمن ماه
ساعت ارسال : ۱۰:۳۵


Machinemag.com News
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.