Surface بعدی مایکروسافت قدرتمندتر ظاهر می‌شود

گردآوری شده توسط گروه فن آوری اطلاعات ممتاز نیوز

با توجه به اینکه سرفیس آرتی فعلی با پردازنده‌ تگرا ۳ نتیجه‌ مطلوبی نگرفته، مایکروسافت تصمیم دارد تا نسخه‌ بعدی و بهبود یافته آن را با پردازنده‌ کوالکام روانه‌ بازار کند.

اخیراً خبری مبنی بر آزمایش ویندوز ۸٫۱ آرتی بر روی پردازنده‌ اسنپ‌دراگون ۸۰۰ کوالکام دریافت کردیم که با ابراز علاقه دو شرکت مایکروسافت و کوالکام نسبت به همکاری مشترک، قوت بیشتری گرفت. تراشه‌ای که از نسل چهارم فناوری ارتباطات مخابراتی موسوم به LTE بهره برده و می‌تواند اینترنتی با پهنای باند و سرعت بالا را برای کاربران سرفیس آرتی به ارمغان بیاورد.

این روزها مایکروسافت سخت مشغول به فروش سرفیس‌های RT موجود در انبارهایش است و به نظر می‌رسد با توجه به طرح‌های تشویقی خاصی که برای فروش این تبلت در نظر گرفته، به زودی تمام کالاهای باقی مانده را به فروش برساند.

ویندوز RT زمانی معرفی شد که اینتل پردازنده مناسبی برای رقابت با رقبای مبتنی بر معماری ARM نداشت و از نظر طول عمر باتری نمی‌توانست با آنها رقابت کند. مایکروسافت نیز که از اینتل نامید شده بود، برای اینکه از قافله جا نماند، نسبت به معرفی ویندوز RT که با پردازنده‌های ARM سازگار است، اقدام نمود. اما حالا با معرفی نسل تازه پردازنده‌های اتم، اینتل قواعد بازی را برهم زده و حضوری قدرتمند را در بازار ابزارهای موبایل آغاز نموده است.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.