Touch Keyboard ابزاری کارآمد برای صاحبان تبلت

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات سایت خبری ممتاز نیوز

برای دسترسی به برنامه Touch Keyboard:
بر روی تسک‌بار راست کلیک کرده و از منوی Toolbars گزینه Touch Keyboard را انتخاب کنید. خواهید دید که آیکن کیبورد در کنار ساعت ظاهر خواهد شد.
با کلیک بر روی این آیکن، برنامه Touch Keyboard باز می‌شود و از همان لحظه می‌توانید با کلیک بر روی حروف، شروع به تایپ کنید.
برای تغییر زبان کیبورد از انگلیسی به فارسی و یا بالعکس، روی دکمه‌ی ردیف آخر در پایین سمت راست، کلیک کرده و زبان مورد نظر را انتخاب کنید.
ویژگی جالب دیگر این کیبورد که اختصاصاً برای تبلت‌ها به کار می‌آید، امکان تغییر شکل کیبورد برای تایپ بهتر با دو انگشت شست می‌باشد. برای این‌کار دوباره بر روی دکمه گوشه‌ی پایین کلیک کنید و در زیر زبان‌ها، روی عکس کیبورد دوم از سمت چپ کلیک کنید. با این کار کیبورد به دو قسمت تقسیم شده و به کناره‌های صفحه نزدیکتر می‌شود (ترفندستان) تا امکان تایپ راحت‌تر برای کاربران تبلت به وجود آید.
حالت دیگر کیبورد با کلیک بر روی دکمه‌ی گوشه‌ی پایین و انتخاب کیبورد وسط، قابل دسترسی‌ است. این حالت نیز مختص تبلت می‌باشد و بدین صورت عمل می‌کند که شما با استفاده از لمس صفحه و کشیدن شکل حروف یا کلمات، می‌توانید تایپ کنید! البته لازم به ذکر است که این حالت برای کیبورد فارسی در دسترس نیست.

Touch Keyboard ابزاری کارآمد برای صاحبان تبلت سطح ترفند: مبتدی
Touch Keyboard ابزاری کارآمد برای صاحبان تبلت در صورت داشتن سوال و یا مشکل پیرامون این ترفند، می‌توانید آن را در انجمن‌های تخصصی ترفندستان مطرح کنید.
Touch Keyboard ابزاری کارآمد برای صاحبان تبلت منبع ترفند: وب سایت ترفندستان
Touch Keyboard ابزاری کارآمد برای صاحبان تبلت به پاس حرمت قلم و اندیشه، در صورت ذکر این ترفند منبع آن را نیز ذکر کنید. استفاده از این ترفند تنها با ذکر نام وب سایت ترفندستان مجاز است.
Touch Keyboard ابزاری کارآمد برای صاحبان تبلت لینک مستقیم ترفند:

http://www.tarfandestan.com/1392/06/18/touch-keyboard-the-best-solution-for-tablet-users.html



ترفندستان | Tarfandestan – اولین و بزرگترین وب سایت تخصصی ترفند های کامپیوتر و اینترنت
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.