TurboViewer به شما اجازه مشاهده فایل های کَد به آسانی و با سرعت را می دهد

با بازنگری پیشین برنامه AutoCAD WS ، در حال حاضر شاهد برخی روش های کارآمد مشاهده، ویرایش و به اشتراک گذاری فایل های طراحی به کمک رایانه (کَد) از طریق یک دستگاه اندروید بوده ایم. در همان حال که این برنامه با بسیاری از ویژگی هایش بسیار کارآمد است، هم اکنون فاقد پشتیبانی برای مشاهده و نمایش طرح های سه بعدی است. تعداد قابل توجهی برنامه در بازار موجود هستند که این خلاء را پر می کنند، اما بیشتر آنها پولی هستند.

TurboViewer که به وسیله IMSI Design توسعه یافته، شیوه چندگانه فراگیر و پشتیبان انواع فایل، و نمایش کَد رایگان برای دستگاه های iOS و اندروید است، که به شما اجازه جستجوی طرح هایتان به صورت دو بعدی و سه بعدی با پردازشی (rendering) با کیفیت بالای روان و یکدست را می دهد. برنامه چندین حالت ساختاری و طراحی را برای نمونه هایتان اجرا می کند، و به شما اجازه جابجایی به یک دیدگاه/زاویه چشم انداز خاص طراحی با تنها زدن یک دکمه را می دهد. نه تنها می توانید نمونه ها را به صورت تمام صفحه جستجو کنید، بلکه همچنین از حرکت های ساده گوناگون، همچون چرخش، بزرگنمایی، چرخاندن (با پشتیبانی چند لمسی) برای جستجوی اشیاء و موضوع ها به طور مفصل استفاده نمایید. در ابتدا TurboViewer تنها به عنوان یک برنامه iOS اختصاصی منتشر شد، اما به تازگی به بازار اندروید راه یافته است.

هنگام راه اندازی، برنامه پوشه پیش فرض خود (mnt/sdcard/TurboViewer) را برای تمامی فایل های پشتیبانی شده بررسی یا اسکن می کند، و آنها را در صفحه اصلی خود فهرست می نماید. متاسفانه، به نظر می رسد برنامه مرور فایل ها از درون پوشه های مشخص شده کاربر (یا یک مرورگر فایل بومی، برای این منظور) را پشتیبانی نمی کند. برای دستیابی به هدف مذکور، یا شما می بایست طرح های خود را در فهرست از پیش تعیین شده قرار دهید، یا مجبورید به یک مرورگر فایل (همچون ES File Explorer و Root Explorer ، و غیره) متوسل شوید.

با استفاده از مرورگر، به پوشه ای شامل فایل های پشتیبانی شده هدایت می شوید، روی فایل مورد نیاز بزنید، و TurboViewer را به عنوان فعالیت پیش فرض برای آن برگزینید. همین امر را برای فایل ذخیره شده ابری نیز انجام دهید.

نیازی به گفتن نیست که، زمان پردازش و بارگذاری فایل ها ممکن است بر اساس محتوا و لایه های موجود متفاوت باشد. در حال جستجوی یک طرح، می توانید دکمه مشاهده را برای تغییر رنگ پس زمینه بزنید، و به یک زاویه و طرح از پیش تعیین شده متفاوت، به منظور مشاهده طراحی مطابق با آن روی آورید.

باید گفت، از تمامی راه حل های دیگری که برای فایل های DWG امتحان کرده ایم، TurboViewer به طور قطع به عنوان یکی از سریع ترین و بهترین نوع خود واجد شرایط است. در حالی که بسیاری از نمایش دهندگان فایل کَد برای حتا بارگذاری درست فایل ها در تقلا هستند، TurboViewer به شما اجازه جستجوی بی نهایت آسان را می دهد.

TurboViewer از نگارش رایگان (همراه با تبلیغات) و نگارش پولی به قیمت $۴ در بازار اندروید برخوردار است.

برای دریافت نگارش های رایگان و پولی این برنامه به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.imsi.TurboViewer.Free

 

منبع: گویا آی تی

  • Hipster برنامه به اشتراک گذاری تصاویر به سبک کارت پستالی و مکان برای اندروید را به ارمغان می آورد
  • ویندوز ۸ : گوش دادن به ایستگاه های رادیویی مورد علاقه خود با TuneIn Radio
  • با MyApartmentMap : آپارتمان های مقرون به صرفه درون ایالات متحده را بیابید (برنامه ای برای اندروید و iOS)
  • Textie پلتفرم چند منظوره پیام رسان و سرویس گیرنده اشتراک تصویر را برای اندروید به ارمغان می آورد
  • بهترین برنامه ها برای تماس و ارسال پیامک رایگان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.