VivoBook؛ نوت‌بوک ویندوز ۸ ایسوس با صفحه نمایش لمسی

شرکت ایسوس نوت بوک جدیدی طراحی کرده که دارای صفحه نمایش لمسی است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از موبنا، نوت بوک جدید ایسوس VivoBook نام دارد و به ویندوز هشت مجهز است.
این نوت بوک که فعلا فقط توسط شرکت ایسوس پیش فروش می شود، قرار است پس از عرضه ویندوز هشت توسط مایکروسافت به شکل رسمی اواخر ماه جاری راهی بازار شود.

این نوت بوک در دو نسخه S400 و X202 در اختیار کاربران قرار می گیرد که اولی دارای صفحه نمایش ۱۴٫۱ اینچی است و دومی از سایز نمایشگر ۱۱ اینچی بهره می برد.

هر دو این دستگاه ها صفحه نمایش لمسی دارند. S400 به پردازنده Ivy Bridge Core i5-3317U انیتل، اتصالات WiFi، چهار گیگابایت حافظه RAM و ۵۰۰ گیگابایت حافظه سخت افزاری مجهز است و با قیمت ۶۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار می گیرد.

VivoBook X202 ایسوس هم که به صفحه نمایش ۱۱ اینچی مجهز شده، از پردازنده Core i3 بهره می برد و با قیمت ۵۹۹ دلار پیش فروش می شود.
شرکت رایانه اسوس تک (ASUSTeK Computer Incorporated) از بزرگ ترین شرکت‌های تولیدکنندهٔ رایانه و تجهیزات جنبی آن در دنیا است که مرکز آن در تایپه پایتخت تایوان قرار دارد. محصولات اصلی آن شامل مادربورد، مادربورد سرور، رایانه شخصی، سیستم سرور، لپ‌تاپ، نمایشگر کریستال مایع (اِل سی دی)، کارت ویدیو، کارت ویدیوی سه بعدی و دستگاه‌های اینترنت پهن‌باند می‌شود. از دیگر محصولات این شرکت، تلفن همراه، رایانه جیبی، دیسک‌گردان‌های نوری، روتر ارتباط بی‌سیم، قطعات شبکه و دیگر ابزارهای جانبی مانند ابزار حکاکی بر روی دیسک و وب‌بین (وب‌کم) را می‌توان نام برد.

گفتنی است ایسوس برای دیگر شرکت های سازنده قطعات رایانه‌ای چون هیولت پاکارد و آی‌بی‌ام نیز خدمات تولیدی ارایه می‌دهد.

خبر های مرتبط:

  1. Pixis؛ رادیو با صفحه نمایش لمسی
  2. کامیپوتر All in One ال جی با صفحه نمایش چند لمسی سه بعدی
  3. ویندوز ۸ با صفحه نمایش Retina سازگار است

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.