Xbox: مقایسه‌ی Xbox One و PS4 بی معنی است!

یکی از کارکنان مایکروسافت یعنی آقای آلبرت پانلو بر این عقیده است، که مقایسه‌ی دو کنسول نسل بعد دو شرکمت عظیم سونی و مایکروسافت کاری بی‌معنی است.

یکی از کارکنان مایکروسافت یعنی آقای آلبرت پانلو بر این عقیده است، که مقایسه‌ی دو کنسول نسل بعد دو شرکمت عظیم سونی و مایکروسافت کاری بی‌معنی است.

او در این باره می‌گوید:

مشکل اینجاست که سونی با تعداد بسیار بسیاری قصد دارد پا به بازار بگذارد که تا حدی بی معنی است. چون که امروز سال ۱۹۹۰ نیست که رقابت ۱۶ بیتی ها با ۳۲ بیتی ها باشد!

او ادامه داد:

اون‌ها بسیار با افتخار از این حرف می‌زنند که با آمار در صدر می باشند که این اصلا مهم نیست!

آقای پانلو با اشاره به این قضیه که کاربران کنسولی را برای بازی انتخاب خواهند کرد که خودش را اثبات کند نه آنکه فقط در برتری بر روی کاغذ پیشتاز باشد گفت:

چیزی که برای شما اهمیت دارد، این است که تجربه‌ای تازه داشته باشید و از آن تمام لذت ممکن را ببرید و بهترین بازی‌ها را انجام دهید. من فکر می‌کنم که بازی‌های ما و تجربه‌هایی که به ارمغان خواهند آورد، اگر بهتر نباشد، بدتر هم نیست. چرا که ما تغییرات بنیادی بسیاری در اینباره به وجود آورده‌ایم.

پانلو گفته که هیچ علاقه‌ای به شرکت در بحث‌های PS4‌در مقابل Xbox One ندارد چرا که او فکر می‌کند این بحث‌ها بی معنی و بی فایده است:

من عین همین بحث‌ها را در نسل قبل شاهد بودم و به هیچ نتیجه‌ای نرسیدیم. نه من رئیس مایکروسافت هستم و نه مردمی که در این بحث‌ها شرکت می‌کنند رئیس سونی‌اند. هیچکس از چند و چون واقعی ماجرا خبر ندارد و فقط بحث بر سر بحث‌های بی فایده است. پس چرا باید چنین بحث‌هایی داشته باشیم؟

Xbox One‌ با قیمت پانصد دلار و PS4 با قیمت چهارصد دلار سال بعد عرضه خواهند شد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.