Xperia Z1S سونی رسما عرضه شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

گوشی هوشمند Sony Xperia Z1S که پیش‌تر با نام Xperia Z1 mini معرفی شده بود، سرانجام وارد بازار شد و منابع آگاه اعلام کردند که گوشی هوشمند Xperia Z1 f نیز به صورت اختصاصی فقط به دست کاربران ژاپنی می‌رسد.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، گوشی هوشمند Xperia Z1S هم‌اکنون به صورت رسمی در پایگاه اینترنتی سونی به زبان‌های مختلف معرفی شده است و این طور که کارشناسان می‌گویند، این گوشی هوشمند به زودی به صورت بین‌المللی عرضه می‌شود و مورد پشتیبانی قرار می‌گیرد.
 
شرکت سونی هم‌اکنون تصاویر رسمی این گوشی هوشمند را به صورت اختصاصی برای پایگاه اینترنتی چینی خود منتشر کرده و هنوز توزیعی در مورد زمان عرضه این محصول در بازار جهانی نداده است. با این وجود کارشناسان اعلام کرده‌اند که این محصول طی هفته جاری به صورت رسمی در شانگهای چین عرضه می‌شود.
 
این طور که شایعات انتشار یافته نشان می‌دهند، گوشی هوشمند Xperia Z1S نمایشگر لمسی ۴٫۳ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۷۲۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند و گفته می‌شود که مابقی مشخصات این محصول مشابه Xperia Z1 است.
 
برای این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی ۲۰٫۷ مگاپیکسلی با لنز ۱/۲٫۳ اینچی در نظر گرفته شده است و پردازنده مرکزی آن با چهار هسته پردازشگر مجزا از نوع Snapdragon 800 است. این گوشی از استاندارد IP58 پشتیبانی می‌کند و بنابراین می‌توان آن را ضدآب و ضدگرد و غبار دانست.
 
در بین گوشی‌های کوچک سونی Xperia Z1S بهترین محصول محسوب می‌شود و می‌تواند به صورت مستقیم با HTC One mini و Galaxy S4 mini سامسونگ رقابت کند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.