ZTE ایستگاه مخابراتی تازه TD-LTE One-Line راه‌اندازی کرد

۲۳فروردین۱۳،

 

شرکت ZTE اعلام کرد که آزمایش‌های خود روی شبکه مخابراتی TD-LTE یا به عبارت دیگر Time-Division Long Term Evolution را روی ایستگاه مخابراتی One-Line با موفقیت به پایان برساند.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این ایستگاه‌های مخابراتی اولین راهکار صنعتی مبتنی بر شبکه TD-LTE  محسوب می‌شوند که از نظر کاربردی از فناوری LTE-Advanced پشتیبانی می‌کنند و مهم‌ترین گام در توسعه اقتصادی ایستگاه‌های مخابراتی LTE-A محسوب می‌شوند.
 
این ایستگاه‌های مخابراتی تازه در شعبه گوانژو اوپراتور تلفن‌همراه China Mobile در کشور چین مورد آزمایش قرار گرفته است. شهر گوانژو به عنوان پایگاه بزرگترین شبکه مخابراتی TD-LTE چین محسوب می‌شود و برای پوشش‌دهی مخابراتی این شهر سناریوهای پیچیده‌ای در نظر گرفته شده است که مشکلات شبکه‌های مخابراتی را افزایش داده است.
 
شرکت مخابراتی ZTE اعلام کرد که هم‌اکنون مرحله آزمایشی ایستگاه‌های مخابراتی TD-LTE One-Line را در سه سناریوی مختلف نقطه کور، پوشش‌دهی در فضای باز سرپوشیده و پوشش‌دهی فضای باز ار راه دور به اجرا رسانده است.
 
اطلاعات مربوط به این دوره آزمایشی نشان می‌دهد که به‌کارگیری شبکه مخابراتی TD-LTE One-Line توانسته است توان شبکه‌های مخابراتی EDGE را تا ۲۰۰ درصد و توان پوشش‌دهی را تا ۵۰ درصد افزایش دهد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.