ZTE گوشی فایرفاکسی خود را اینترنتی می‌فروشد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت ZTE اعلام کرد فروش گوشی هوشمند تازه خود مبتنی بر سیستم‌عامل فایرفاکس را در آمریکا و بریتانیا توسعه می‌دهد و در این راستا قصد دارد به جای عرضه این محصول از طریق شرکت‌های مخابراتی، به صورت مستقیم و از طریق حراجی آنلاین eBay گوشی یاد شده را به دست کاربران برساند.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این گوشی تازه ZTE که به تازگی از طریق شرکت‌های مخابراتی Telefónica در اسپانیا، ونزوئلا و کلمبیا عرضه شده است، ZTE Open نام دارد هم‌اکنون بدون هر گونه قفل مخابراتی با قیمت ۸۰ دلار فروخته می‌شود تا امکان استفاده از آن در تمام شبکه‌های مخابراتی فراهم شود.
 
"دای ونهونگ"(Dai Wenhong) مدیرعامل شرکت ZTE در این خصوص گفت: «گوشی هوشمند ZTE Open تجربه استفاده از یک گوشی هوشمند پیشرفته و کاربردی را با قیمت بسیار ارزان برای کاربران فراهم می‌کند و قیمت در نظر گرفته شده این محصول را برای آن دسته از اشخاصی که برای اولین بار قصد خرید گوشی هوشمند دارند، به یک دستگاه ایده‌آل تبدیل می‌کند».
 
گوشی ZTE Open یکی از اولین گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل فایرفاکس محسوب می‌شود که به صورت کامل مبتنی بر فناوری‌های اینترنتی ساخته شده است. سیستم‌عامل موبایلی فایرفاکس تمامی امکانات خود را مبتنی بر وب در اختیار کاربران می‌گذارد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.