«آقای الف» به اکران نوروزی نرسید

۱۹فروردین۱۳،

اکران فیلم سه بعدی «آقای الف»، که قرار بود در ایام نوروز نمایش داده شود، به سبب آماده نشدن سالن های سینما، به عید فطر موکول شد.

 ایسنا: سعید شرفی کیا – تهیه کننده این فیلم- در این باره توضیح داد: قرار بود فیلم را در نوروز اکران کنیم ولی این کار انجام نشد چون سینما آزادی برای نمایش سه بعدی فیلم دچار مشکل بود و سینما فرهنگ هم هنوز شرایط لازم را برای اکران سه بعدی این فیلم پیدا نکرده است. ضمن اینکه در سینماهای دیگری هم که مدنظر ما بود چنین شرایطی وجود دارد.

او ادامه داد: به این ترتیب فقط سالن ایوان شمس آماده نمایش بود که البته آن هم یک سالن سینمایی نیست و مخاطب خاص خود را دارد، به همین سبب ترجیح دادیم صبر کنیم تا شرایط لازم برای اکران سه بعدی فیلم در سینماها فراهم شود.

شرفی کیا هم چنین افزود: البته برنامه های دیگری را هم دنبال می کنیم تا « آقای الف » را در سینماهای دیگری به صورت سه بعدی نمایش دهیم. در واقع به دنبال تکنیکی هستیم تا بتوانیم فیلم را روی همین پرده های معمولی و با عینک به شکل سه بعدی نشان دهیم که به جاهایی هم رسیده ایم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم تا عیدفطر و زمان اکران فیلم این موضوع به نتیجه برسد تا فیلم را در سینماهای بیشتری نمایش دهیم.

فیلم «آقای الف» اولین فیلم سه بعدی سینمای ایران به کارگردانی علی عطشانی است که در آن بازیگرانی چون پوریا پورسرخ ، مهدی مقدم ، لیلا اوتادی و مهران رجبی ایفای نقش می کنند.


– برگزیده
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.