اضافه شدن پخش‌زنده به اینستاگرام

مدتی پیش مدیران شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرده بودند ویژگی پخش زنده را در اختیار کاربرانشان قرار خواهند داد و حال این تصمیم به واقعیت نزدیک می‌شود. مدیر عامل این شبکه اجتماعی این موضوع را تایید کرده و اظهار داشته کاربران منتظر این ویژگی و قابلیت جدید باشند.

کوین سیستروم مدیر عامل شبکه اجتماعی اینستاگرام گفته است پخش زنده برای ما هیجان‌انگیز است و اگر بخواهم موضوعی را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارم پخش زنده روش بسیار عالی خواهد بود.

تاریخ عرضه‌ی این قابلیت ویژه هنوز مشخص نشده است و مشخص نیست در چه زمانی این قابلیت برای کاربران اینستاگرام قابل دسترسی می‌باشد؛ اما بعید نیست که به زودی این قابلیت در دسترس کاربران قرار بگیرد.

به احتمال فراوان قابلیت پخش زنده در قسمت استوری اضافه می‌شود تا بتواند با برنامه‌ی پیام‌‌رسان اسنپ چت رقابت داشته باشد. این قابلیت پخش زنده به‌طور مستقل در اینستاگرام اضافه نمی‌شود؛ به این دلیل که کاربران اینستاگرام استقبال زیادی از بخش استوری دارند و طبق اطلاعات منتشر شده روزانه صد میلیون نفر از بخش استوری استفاده می‌کنند.

احتمالا در ماه‌های آینده این قابلیت به شبکه اجتماعی اینستاگرام عرضه خواهد شد، قابلیتی که در نوع خود جالب و هیجان‌انگیز است. حال باید دید پخش زنده چه امکاناتی را برای کاربران خود قرار داده و نحوه کار کردن با آن چگونه است.

۰ دیدگاه ۱۹ بازدید ۱

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.