باشگاه پرسپولیس: بازیکنان و کادرفنی خارجی ۲۶ میلیارد تومان از فصل قبل طلب دارند

درپی انتشار ریز مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس در فصل گذشته، باشگاه پرسپولیس در سومین بیانیه تاکید کرده است که بازیکنان و کادرفنی خارجی ۲۶ میلیارد تومان طلبکار هستند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه جدید خود آورده است: «کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس بابت فصل گذشته ۲۶میلیارد تومان طلب دارند که از این جمع ۱۳ میلیارد تومان مطالبات برانکو و دستیارانش می باشد و بالغ ۱۳ میلیارد تومان نیز مربوط به مطالبات بازیکنان است و باشگاه بخاطر انتشار مباِلغ قراردادها و طرح برخی ادعاهای غیرواقع  از منتشر کننده شکایت خواهد کرد و پیگیری های لازم‌ درپی فاش شدن و انتشار اسناد محرمانه متعلق به افراد و شرکت دولتی(شرکت فرهنگی،ورزشی پرسپولیس) بدون رضایت طرفین واسیب های وارده ناشی از ان و طرح ادعاهای کذب را انجام‌خواهد داد».

در بخشی از این بیانیه با تاکید بر شکایت از رسانه منتشر کننده مبالغ قرارداد بازیکنان برگزاری جلسات متعدد برای بررسی موضوع مطرح و گلایه بازیکنان نیز بیان شده است.

در بخش دیگری از این مطلب آمده است: «بر اساس اعلام  باشگاه پرسپولیس گزارش های مالی ارائه شده به انصاری فرد مدیرعامل کنونی باشگاه نشان دهنده آمار و ارقام ذیل است؛
۱- مطالبات بازیکنان و کادر تیم فصل گذشته بابت مبالغ پایه قرارداد:
۳میلیارد و ۷۵۰میلیون تومان

۲-مطالبات بازیکنان و کادر بابت آپشن ها:
۹میلیارد و ۳۵۰میلیون تومان

۳-مطالبات کادر فنی‌خارجی
 بابت قراراد و اپشن ها:
۱۳ میلیارد تومان

جمع کل:
۲۶میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان

باشگاه پرسپولیس اعلام داشت بخش عمده و قابل توجه ارقام اعلام شده بابت مطالبات پایه و اپشن های قرارداد های فصل گذشته مربوط به بازیکنانی است که اکنون نیز در تیم حضور دارند و همچنین به واسطه شکایت های مربیان و بازیکن خارجی(بودیمیر)در صورت محکومیت باشگاه در فیفا می بایست بالغ بر دو میلیون دلار دیگر(چهار و نیم میلیارد تومان) نیز به انها پرداخت کرد.

باشگاه  پرسپولبس تاکید کرد سرخ ها با حفظ همدلی و اتحاد و همچنین هواداران با حمایت همه جانبه و تشویق تا دقیقه نود که رمز موفقیت های تیم بوده در دربی و دیگر بازی ها تا کسب عنوان قهرمانی های دیگری به میدان خواهند رفت.باشگاه نیز بخشی از مبالغ قراردادها را پرداخت خواهد کرد و می کوشد با تامین منابع مالی  مطالبات فصل گذشته و  پاداش چندین برد فصل جاری را در اینده پرداخت کند .همچنین روز شنبه نیز گزارشی از بدهی های برجای مانده به هواداران و جامعه فوتبال ارایه خواهد شد.

لازم به ذکر است اعضای تیم پرسپولیس‌در تمرین  امروز تصمیم گرفته اند بخاطر دربی فعلا سکوت کنند اما تاکید کرده اند این اتفاقات بطور حتم انگیزه های انها را برای پیروزی و شاد کردن هواداران که از بروز این حواشی ناراحت شده اند را مضاعف می کند».

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، بیانیه جدید باشگاه پرسپولیس در حالی آمار و ارقامی را منتشر کرده که در گزارش های ایسنا نیز این ارقام ذکر شده بود. ارقامی که بر اساس اسناد مالی رسمی باشگاه که نزد ایسنا محفوظ است، منتشر شد.

ایسنا این آمادگی را دارد که در ادامه سیاست روشنگری خبری خود اسناد قابل توجه تری از برخی مسایل مالی مرتبط با باشگاه را بصورت مستند منتشر کند. اسنادی که فعلا بدلیل بازی حساس پیش‌رو از انتشار آن خودداری می‌کند.

در موضوع ریز مبالغ قرارداد بازیکنان نیز گزارشات بر اساس مستندات رسمی مالی و بدلیل اعتراض های مکرر بازیکنان برای عدم دریافت مطالبات فصل گذشته و تحریم تمرین پرسپولیس منتشر شده که در صورت لزوم جزییات بیشتری از آن برای اطلاع عموم منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.