به دلیل مذاکره با برخی از باشگاه ها /حمید علی عسگر از تیم بزرگسالان اخراج شد/باشگاه پرسپولیس بیانیه داد

سر مربی تیم فوتبال پرسپولیس، حمید علی عسگر را از تیم کنار گذاشت و در اختیار باشگاه قرار داد.پیشنهاد سه باشگاه لیگ برتری به حمید علی عسگر بازیکن جوان پرسپولیس و اقدام این بازیکن مبنی بر مذاکره با برخی از این باشگاه ها و عدم بی توجهی او به این پیشنهادات و همچنین برخی اتفاقات دیگر در تمرینات پرسپولیس، ناراحتی ژوزه مانوئل را در برداشت.به همین دلیل سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفت، حمید علی عسگر را از تیم کنار بگذارد.مانوئل ژوزه این موضوع را صبح امروز به سرپرست تیم و باشگاه اعلام کرد.محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نیز ضمن اعلام حمایت قاطع از سرمربی تیم، گفت: آقای مانوئل حمید علی عسگر را در اختیار باشگاه قرار داده و این بازیکن تا پایان مدت قراردادش به هیچ تیمی منتقل نخواهد شد و فعلا باید در تمرینات تیم دوم پرسپولیس شرکت کند. ما به شدت با چنین مسایلی برخورد می کنیم و اجازه نمی دهیم برخی اتفاقات روحیه و انسجام تیمی پرسپولیس را تضعیف کند. در چنین مواقعی حمایت مدیریت باشگاه از تصمیمات سرمربی کاملا ضروری و لازم است.این اتفاق در حالی افتاده است که در روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر مذاکره امیر قلعه نویی با بازیکن سرخپوشان به گوش می رسید.
اما پس از اخراج حمید علی عسگر از تیم بزرگسالان باشگاه پرسپولیس برای روشن شدن اذهان عمومی اطلاعیه ای را به شرح زیر صادر کرد:
باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای از اقدام غیرحرفه ای و ناشایست برخی باشگاه های لیگ برتری انتقاد کرده و به کمیته انضباطی فدارسیون فوتبال و مراجع قانونی ذیربط شکایت خواهد کرد.در این اطلاعیه آمده است: متاسفانه برخی مسئولین باشگاه های لیگ برتری در رفتار غیر حرفه ای و ناشایست از مدتی قبل به چند بازیکن پرسپولیس پیشنهاداتی دادند در حالی که فصل نقل و انتقالات به پایان رسیده و چنین اقدامی به هیچ عنوان نمی تواند توجیه پذیر و اخلاق مدار تلقی شود.
متاسفانه برخی با هدف تخریب روحیه بازیکنان پرسپولیس، بر هم زدن انسجام تیمی، تضعیف تیم و همچنین تصور اینکه می توانند به راحتی این بازیکنان را در اختیار بگیرند، چنین پیشنهاداتی را در کوران مسابقات به بازیکنان ما اعلام کرده­اند. این رفتارها پیگیری قانونی و برخوردهای لازم را از طرف باشگاه پرسپولیس در پی خواهد داشت.
باشگاه پرسپولیس تمام این اتفاقات را رصد کرده و جزئیات این مسائل با خبر شده است. برخی بازیکنان پرسپولیس شرافتمندانه و در اقدامی حرفه ای و قابل تحسین همه مسایل را به باشگاه منتقل کرده و مدیریت باشگاه و همچنین سرپرست تیم از جزئیات این اتفاقات با خبر هستند. متاسفانه تاکنون چهار تیم لیگ برتری دست به چنین اقدامی زده و به سراغ بازیکنان ذخیره و حتی فیکس پرسپولیس رفته اند .. برخی از آنها از سر پرسپولیسی بودن و دلسوزی اقدام به پیشنهاد به بازیکنان پرسپولیس کرده اند و برخی به عنوان رقیب موجب تخریب روحیه تعدادی از بازیکنان پرسپولیس شده اند.
این افراد در گذشته نیز سابقه چنین اقدامی را داشته اند که متاسفانه اراده کافی برای برخورد با این اتفاقات ناشایست و غیر حرفه ای در کمیته انضباطی و سازمان لیگ دیده نشده است. لکن انتظار قانونی و حق مسلم باشگاه پرسپولیس است که مسئولین ذیربط از این گونه اقدامات جلوگیری کرده و اقدامات لازم را به عمل بیاورند.
باشگاه پرسپولیس به منظور دفاع از حق و حقوق خود و هوادارانش بدون اغماض و پرده پوشی به مراجع قانونی شکایت خواهد کرد.بدون تعارف اعلام می کنیم در صورتی که لازم باشد جرئیات این اقدامات و اسامی کسانی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم اقدام به ارائه پیشنهاد، مذاکره و در نهایت تخریب روحیه بازیکنان و بر هم زده انسجام تیمی پرسپولیس کرده اند را به رسانه های گروهی اعلام خواهیم کرد.
 

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.