تقدیر دبیر از اقدام صدا و سیما در پخش زنده جلسات رای اعتماد کابینه

اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از اقدام صداوسیما در پخش زنده جلسات رای اعتماد کابینه گفت: این اقدام صداوسیما می‌تواند در راستای افزایش سطح آگاهی‌های سیاسی جامعه و مشارکت مردم در تصمیم‌گیری‌های مهم،‌ مفید و موثر باشد.

عیلرضا دبیر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ضمن تقدیر از اقدام صداوسیما در پخش زنده جلسات رای اعتماد کابینه تصریح کرد: این اقدام رسانه ملی نشان می‌دهد که حاکمیت چیز پنهانی از مردم ندارد و بین جمهوری اسلامی و مردم هیچ مرزبندی وجود ندارد. 

دبیر مخالفت برخی از اشخاص با پخش مستقیم جلسات رای اعتماد را کج سلیقگی دانست و افزود: این اقدام یکی از بارزترین نمونه‌های مردم سالاری در جامعه است و می تواند الگویی برای دیگر کشورهای جهان باشد.

وی تاکید کرد: وقتی مردم به این اندازه در روند تصمیم‌گیری‌های جمهوری اسلامی قرار می‌گیرند و هیچ فاصله‌ای میان خود و حاکمیت نمی دانند طبیعی است که هر گاه کشور با تهدید و تحریم مواجه می شود، حضور مردم در راهپیمایی ها و حمایت از نظام افزایش می یابد.

نفر دوم انتخابات شورای اسلامی شهر تهران در پایان با تشکر از مسولین رسانه ملی خواستار ادامه اینگونه اقدامات مفید و موثر شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.