جدول قیمت خودرو در هفته ای که گذشت/ قیمت ها ثابت ماند/ مگان۸۸ میلیون تومان

گزارش قیمت خودرو در هفته ای که سپری شد.

ماه مبارک رمضان به روزهای پایانی خود نزدیک می گردد اما همچنان بازار خودرو در رکود به سر می برد. رکودی که چندان جریان قیمت های خودرو را در بازار تغییری نمی دهد و هر از گاهی کاهش قیمتی ناچیز یا افزایش قیمتی کم مهم ترین اتفاق بازار خودرو در یک هفته به شمار می آید. حالت دیگری نیز وجود دارد و بر اساس آن قیمت ها در بازار خودرو طی یک هفته ثابت باقی می ماند و بر این اساس نه افزایش و نه کاهشی قیمت قابل توجهی به ثبت نمی رسد. اتفاقی که در هفته ای که سپری شد برای بازار خودرو به ثبت رسید. بنابراین اگر هفته قبل قیمت بعضی خودرو ها کاهش داشتند در هفته ای که سپری شد قیمت ها در بازار خودرو ثابت باقی ماندند به طوریکه در خانواده پژو ۲۰۶ دقیقا قیمت ها همانند هفته ماقبل بود. بر این اساس پژو ۲۰۶ تیپ ۲  تثبیت قیمت داشت و با  ۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد. این خودرو در مدل تیپ۶ با قیمت ۵۱ میلیون تومان فروخته ‌شد و v9 هم با قیمتی برابر با ۵۲ میلیون تومان به فروش رسید. همچنین v8 نیز به عنوان مدل صندوقدار، اما دنده معمولی ۲۰۶، از قیمتی برابر با ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برخوردار بود. v20 نیز به ۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رفت. 

پراید خودروی پر طرف دار دیگری که افزایش قیمت آن مدت ها در خیال شهروندان « باور نکردنی » تلقی می شد در هفته ای که سپری شد همانند خانواده پژو ۲۰۶ تغییر قیمتی را ثبت نکرد. بر این اساس  پراید در مدل ۱۱۱ با قیمتی معادل ۱۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته شد. پراید مدل ۱۳۱ نیز ثبات قیمت داشت و در هفته ای که گذشت ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش رفت. پراید در مدل ۱۳۲ نیز قیمتی برابر با ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داشت.

حکایت ثابت ماندن قیمت خودرو هایی که در یکسال قبل افزایش قیمت قابل توجهی داشتند در هفته ای که سپری شد به پراید و پژو ختم پیدا نمی کند به طوریکه بسیاری دیگر از خودرو ها مانند مگان، تیبا و ماکسیما تغییر قیمتی نداشتند. بنابراین مگان ۸۸ میلیون تومان، تیبا معادل ۲۰ میلیون تومان و ماکسیما با قیمت ۱۱۶ میلیون تومان فروش رفت.

در ادامه جدول قیمت خودرو در هفته ای که گذشت آمده است:

 

 

پایان خبر/

تاریخ ارسال : شنبه ۱۲ مردادماه
ساعت ارسال : ۱۳:۲۵


Machinemag.com News
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.