خبرهای کوتاه ورزشی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف،وی به پیشنهاد رییس این فدراسیون و طی حکمی از سوی حمید سجادی به این سمت منصوب شد.

***اولین دوره آموزش همگانی ورزش گلف در استان البرز به همت مسئولان هیات گلف این استان برگزار شد.

در اولین دوره آموزش همگانی ورزش گلف در استان البرز، حضور تعداد کثیری از علاقه مندان در مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج شرکت داشتند.

این دوره در دو بخش زنان و مردان و با حضور مربیان مجرب فدراسیون و با حضور بیش از ۸۰ نفر از علاقه مندان این رشته ورزشی برگزار شد.

*** تیم ملی تیراندازی ایران به منظور افزایش آمادگی و کسب تجربه بیشتر جهت حضور در رقابتهای المپیک ۲۰۱۲ لندن از سوم تیرماه در هانوفر آلمان اردو خواهد زد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی ، تیم ملی تیراندازی زنان متشکل از الهه احمدی ، مه لقا جام بزرگ و نرجس امامقلی نژاد از پنجم تا دهم تیرماه در مسابقات بین المللی فرانسه شرکت خواهند کرد.

در ادامه این برنامه ملی پوشان کشورمان تا بیست و پنجم تیرماه در هانوفر در اردوی تدارکاتی خواهند ماند و از آنجا به تهران بازگشته و بعد از یک هفته استراحت عازم مسابقات المپیک خواهند شد.

*** ‘زهرا سروی نایب رییس فدراسیون تکواندو از احتمال تشکیل اردو تیم ملی تکواندو زنان در فرانسه خبر داد و گفت:با توجه به اینکه ‘سوسن حاجی پور ‘ به عنوان ورزشکار اعزامی به المپیک انتخاب شده است به منظور افزایش روحیه و ارتقا توان فیزیکی و فنی وی تلاش خواهیم کرد یک اردو در فرانسه برگزار کنیم .

*** کمیته مسابقات فدراسیون اسکواش از برگزاری مسابقات دختران و پسران رده سنی زیر ۱۱ سال سراسر کشور در استان مرکزی خبر داد.

برهمین اساس هر استان می تواند تا سه بازیکن برای شرکت دراین مسابقات ا نتخاب کند و شرکت کنندگان باید متولدین ۱۵ تیرماه ۸۰ به بعد باشند.

این رقابتها دارای رنکینگ انفرادی کشوری بوده و بالاترین امتیاز در هر استان در امتیاز تیمی استانها محسوب خواهد شد.

***بازیکنان بیشترین فشار روانی را بر کادر فنی و مربیان وارد می کنند

براساس تحقیقات انجام شده بیشتر مربیان به سبب ارتباطات ضعیف با بازیکنان و ناتوانی در ایجاد انگیزه در آن ها استعفا می دهند.

همان طور که فشار روانی بر روی بازیکنان یک تیم ورزشی مورد مطالعه قرار می گیرد ، لازم است که در این زمینه ، عوامل موثر در ایجاد فشار روانی بر روی کادر فنی و مربیان نیز شناسایی شده و برای کنار آمدن با آن ها چاره اندیشی شود.

به گزارش فدراسیون پزشکی ورزشی ، بی احترامی از طرف بازیکنان ، ناتوانی در دسترسی به بازیکنان ، قدردانی نکردن از کار مربیان و اجرای استراتژی اشتباه براساس درصد تکرار آن از عمده ترین عوامل فشارهای روانی بر مربیان محسوب می شود.

*** مدیر تیم فوتسال ارم کیش قم گفت: برای تقویت تیم فوتسال امید ارم کیش قم در مسابقات دور برگشت فوتسال امید های کشور چند بازیکن جدید بومی را جذب خواهیم کرد.

‘ناصر شریفی’ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: ما برای قهرمانی دور برگشت مسابقات که از ۱۵ تیرماه در شهر رشت برگزار خواهد شد برنامه ریزی کرده و تمامی تلاش و توان خود را بکار خواهیم بست .

در دور رفت مسابقات فوتسال لیگ برتر امید باشگاه های کشور که در کرمان برگزار شد تیم ‘راه ‘ ساری با کسب ۱۰ امتیاز صدرنشین شد و تیم ارم کیش قم با هشت امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت. قهرمان مسابقات در دور رفت رقابت ها که از ۱۵ تیر در رشت برگزار می شود مشخص خواهد شد.

ورزشی**۱۵۸۴**۱۴۴۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۷۹۲۱۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.