در اسفندماه سال جاری صورت می گیرد برگزاری نمایشگاه خودرو تهران

در اسفندماه سال جاری صورت می گیردبرگزاری نمایشگاه خودرو تهران

در اسفندماه سال جاری صورت می گیرد
برگزاری نمایشگاه خودرو تهران

ممتازنیوز: نمایشگاه بین المللی خودرو تهران در اسفندماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ایران برگزار خواهد شد.

حمیدرضا آملی مدیر روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران، با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه از اهمیت خاصی برخوردار بوده و شرکت سهامی نمایشگاه ها با توجه به اهداف کلان دولت در نظر دارد این نمایشگاه را با شکوه هرچه تمام تر برگزار کند.
وی با اشاره به نامگذاری سالجاری به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، برگزاری نمایشگاه های خودرو در کشور به منظور حمایت از تولیدات ملی و گسترش صنعت خودروسازی بومی در ایران را مهم ارزیابی کرد.
آملی با اظهار خشنودی از برگزاری نمایشگاه خودرو تهران ابراز امیدواری کرد: برگزاری این نوع از نمایشگاه ها توسط شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران گامی موثر برای بهبود کیفیت تولیدات داخلی، خصوصاً صنعت خودروسازی ایرانی باشد.
مدیر روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران در پایان تمام صنعتگران و تولیدکنندگان قطعات را به این رقابت دعوت کرد تا با مشارکت خود در این نمایشگاه، کمیت و کیفیت تولیدات خود را به جهانیان عرضه کنند.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.