دعوت خاله رویا و عمو مهربون از بچه ها به خانه شان +تصاویر

۳۰م دیماه ،

عمو مهربون از اضافه شدن بخش تازه ای به برنامه اش خبر داد و گفت: به زودی همه بچه های ایران به خانه عمو مهربون و خاله رویا دعوت می شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، مجتبی ظریفیان تصریح کرد: بخش های تازه و جذابی برای این برنامه پیش بینی شده است که از آن ها می توان به “خانه خاله رویا و عمو مهربون”، ” کلیپ های شاد” و  آیتم های طنز اشاره کرد.
 “عمو مهربون” تصریح کرد: “خانه عمو مهربون و خاله رویا” فضایی شاد و پراز شعبده بازی دارد و من و خاله رویا قصد داریم در آن شیوه درست رفتار کردن را به بچه ها یادآوری کنیم.

وی ادامه داد: از طرف دیگرباید به بچه ها مژده بدهیم که در آینده ای نزدیک می توانند به محض تمام شدن برنامه “عکس نوشته” هایی که عمو مهربون به نمایش گذاشته را در پایگاه اینترنتی مربوط به همین برنامه تماشا کنند.

این تهیه کننده گفت: اتفاقات خوش دیگری در راه است، کلیپ های شاد و سرگرم کننده ای برای بچه ها تهیه کردیم که  قرار است در آینده ای نزدیک پخش شوند. 

“عمو مهربون ” با اعلام این که خوشبختانه استقبال بچه ها از این برنامه  بیش از حد انتظار بوده است، افزود: تلاش ما این است که با اضافه کردن آیتم های تازه برنامه جذاب و دیدنی تری را پیش کش بچه های خوب کشورمان کنیم. /ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. ملیکاورضاراضی:

    عمو مهربان و خاله رویا لطفا ما رو به برنامتون دعوت کنید.ملیکا و رضااز فارس-شهرستان پاسارگاد

  2. ناشناس:

    خیلی خوبه

  3. زهرا جواهري:

    عمو مهربون – خاله سلام

    من زهرا جواهری ۶ساله ازتهران هستم عاشق برنامتونم خیلی دوستون دارم راستی تولدم خرداد ماهه.

    کاش میشد منم میتونستم تو برنامه قشنگتون شرکت کنم خیلی هم دوست دارم اسم منو هم تو برنامتون بگید.

    ممنون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.