شکایتی دیگر در انتظار پرسپولیس به دلیل پسر عابدزاده

شکایتی دیگر در انتظار پرسپولیس به دلیل پسر عابدزاده

باشگاه لس‌آنجلس بلوز آمریکا در حالی که اعلام کرد باشگاه پرسپولیس هنوز مبلغ انتقال امیر عابدزاده به این تیم را به باشگاه آمریکایی پرداخت نکرده، بار دیگر مسئولان باشگاه ایرانی را تهدید به شکایت رسمی به فیفا کرد.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل باشگاه لس‌آنجلس بلوز آمریکا با ارسال نامه‌ای برای یکی از اعضای مدیریتی فیفا بار دیگر باشگاه پرسپولیس را تهدید به شکایت رسمی به فیفا کرد.

علی منصوری در نامه‌ی خود به “مارکو لیل” عضو مدیریتی فیفا آورده است:

آقای لیل

عضو مدیریتی فیفا

ما پیش از این به وسیله آقای هوگو سالسیدو به شما معرفی شدیم و من بر اساس توصیه‌های او این نامه را برای شما می‌نویسم. آقای سالسیدو اخیرا به عنوان یکی از ماموران اجرایی باشگاه ما انتخاب شده است که رابطه دوستانه خوبی با سپ بلاتر هم دارد. این ایمیل برای آگاهی پیدا کردن شما پیش از اینکه هر گونه شکایت رسمی به فیفا انجام شود، است.

یکی از بازیکنان جوان لس‌آنجلس بلوز (امیر عابدزاده) دو ماه پیش باشگاه ما را ترک کرد تا در لیگ برتر ایران شانسی برای بازی کردن در یکی از تیم‌ها برای خود پیدا کند. چند روز پس از رسیدن او به ایران او با یکی از باشگاه‌های ایرانی به نام پرسپولیس قرارداد رسمی امضا کرد (که این موضوع به وسیله سایت باشگاه و بسیاری از رسانه‌ها در ایران اعلام شد). این در حالی است که عابدزاده تا روز ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۴ (۲۲ شهریور ) با ما قرارداد دارد. به همین خاطر ما با مسئولان باشگاه پرسپولیس ارتباط برقرار کردیم و بر سر انتقال این بازیکن هم روی یک مبلغ به توافق رسیدیم (در تاریخ ۸ جون ـ ۱۹ خرداد ـ ).

با وجود اینکه دو باشگاه به توافق رسیده بودند، پرسپولیس تاکنون از پرداخت مبلغ انتقال به باشگاه ما خودداری کرده است. در حال حاضر عابدزاده با باشگاه ایرانی روزانه تمرین می‌کند و در آخرین دیدار دوستانه آن‌ها هم به میدان رفته است. این در حالی است که حضور او در پرسپولیس پس از آگاهی این بازیکن از این موضوع بود که او طبق قوانین فیفا نمی‌تواند با این تیم در هیچ تمرینی شرکت کند.

باشگاه لس‌آنجلس بلوز یک فرصت دیگر برای نهایی کردن این انتقال پیش از آنکه شکایت خود را به فیفا رسمی کند، به باشگاه پرسپولیس می‌دهد. سازمان لیگ آمریکا و همچنین فدراسیون فوتبال آمریکا هر دو از این موضوع مطلع هستند.

علی منصوری


JazabNews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.