عکس العمل کریس رونالدو در برابر درخواست کمک کودک سرطانی! +عکس

 

ممتازنیوز.کام پایگاه سرگرمی و تفریحی

نوهازت کودک اهل لاس پالماس از هفت سالگی به سرطان مبتلا بود و بعد از سه عمل جراحی و برداشتن سه تومور سرطانی، پزشکان معتقد بودند…

با توجه به متاستاس در سه بخش بدن او شانس نجاتش تقریبا صفر است مگر اینکه از شیوه درمان ویژه ای که در آمریکا اعمال می شود استفاده کنند.

ممتازنیوز.کام پایگاه سرگرمی و تفریحی

این شیوه هزینه فراوانی داشت و یکی از بستگان او به امید اینکه یکی از بازیکنان رئال مادرید را ملاقات کند به پایتخت اسپانیا رفت و ماجرای زندگی این کودک به گوش مندس و پس از آن کریس رونالدو رسید.

او ابتدا کودک را همراه والدینش به مادرید دعوت کرد تا از نزدیک شاهد بازی رئال مادرید و مایورکا باشند. سپس آنها را به منزل شخصی اش دعوت کرد و پیراهن باشگاه را با امضا به او هدیه کرد.

اما هدیه اصلی پس از آن بود که با نمونه برداری از بافتهای سرطانی این کودک و ارسال آنها به آمریکا داروی ویژه با هزینه کریس رونالدو تامین شد و درمان این بیمار کوچک میسر گردید.

ممتازنیوز.کام پایگاه سرگرمی و تفریحی

گردآوری شده توسط ممتازنیوز . کام

اس ام اس,عکس,دانلود آهنگ,اخبار,سرگرمی تفریحی | ممتازنیوز.کام

تا این لحظه ۹نظر ثبت شده
  1. علی:

    همین شما دخترا طرفدارش باشین بخاطر تیپو قیافش فوتبالو که نمیبینین

  2. عسل:

    رونالدو واقعا نابغس امیدوارم یه روزی مسلمون شه .من طرف دار واقعی رونالدوام عاششششششقشم خیلی دوس دارم یه بار از نزدیک ببینمش.

  3. عسل:

    وای بابااین رونالدو خیییییلی آقاس میگن مث اینکه مسلمون هم میخواد بشه رونالدو خیلی کارای دیگه ای هم کرده ایول عشق خود خودمی.

  4. نیوشا:

    اتفاق عجیبی نیست این کارها از رونالدو بعید نیست از این کارها زیاد کرده و میکنه و بازهم اگه موقعیتش پیش بیاد صد در صدانجام میده ایول داری داداش دمت گرم کاش بعضیا از تو یاد میگرفتن

    • تارا:

      واقعا نظرت عالیه خواه گلم♡♡♡♡

  5. آوا:

    شق القمر نکرده

  6. محدثه cr7:

    خوش به حال پسره وای خدااشکم دراومد چه قدرمردم شانس دارن

  7. sara:

    اخی

  8. نینا:

    کمترازاین از کریس انتظاری نمی رفت .مردونگیش رو اثبات کرده

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.