قوچان‌نژاد: لیگ انگلیس خیلی سنگین است اما اصلا خسته نیستم/ نباید از حریفان‌مان بترسیم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – مهاجم تیم ملی ایران می گوید: «من معتقدم ما کار سختی در جام جهانی در پیش داریم اما نباید بترسیم.»

شبنم شکوریان: چشمش به تماشاگران بیرون ورزشگاه محل تمرین که می افتد،تمام صورتش لبخند می شود.از آن لبخندها که چشم ها و لب ها را همزمان درگیر می کنند و حس رضایت دارند.آرام و مودب با لهجه ای درهم که خراسانی بودنش بیشتر به گوش می‌نشیند،در جواب “چطوری گوچی”ها می‌گوید خوبم و ناخودآگاه این لهچه و لبخند تو را تا جام جهانی ۹۸ عقب می‌برد.رضا قوچان نژاد از خیلی جهات، خدادادعزیزی ۱۶ سال پیش را تداعی می‌کند،با این تفاوت که او بازی اش را از تیم های اروپایی شروع کرده،حرفه ای تر تمرین می‌کند و آرام تراست وهمه این ها تو را امیدوار تر می‌کند که آینده او بهتر از خداداد باشد.با او بعد از تمرین در ورزشگاه روستای بادوالترزدورف،درباره شرایط تیم ملی در آستانه مسابقات جام جهانی صحبت کردیم که در ادامه می‌خوانید:

بعد از یکدوره مسابقات فشرده در لیگ انگلستان،در اردوی تیم ملی تمرین می‌کنی.خسته نیستی؟

اصلا خسته نیستم.مسابقات سنگین و فشرده ای را پشت سر گذاشتم اما کاملا آماده ام.خوشحالم که در اردوی تیم ملی هستم. اینجا تمرینات خوبی انجام می‌دهیم،بازیکنان هم کم کم به اردو می رسند و تیم کامل می شود.خوشبختانه در اردوی اتریش،در مسابقات تدارکاتی هم شرکت می‌کنیم و با این شرایط به هماهنگی بیشتری می‌رسیم.

در مصاحبه ای گفته بودی که تیم ایران از بوسنی و نیجریه چیزی کم ندارد.فکر می کنی می توانیم این تیم ها را شکست دهیم؟

من معتقدم ما کار سختی در پیش داریم اما نباید بترسیم. همه تیم ها در جام جهانی قوی هستند. در واقع آرژانتین، نیجریه و بوسنی تیم های خوبی هستند. باید با شناخت از تیم های همگروهمان به جام جهانی برویم اما نباید استرس داشته باشیم. ما  تمام تلاشمان را می کنیم که بازی های خوبی انجام دهیم. امیدوارم حضور آبرومندانه ای در جام جهانی داشته باشیم و دل مردم را شاد کنیم.

فکر می‌کنی در اولین حضورت در جام جهانی می توانی گل هم بزنی؟

من فقط به خوب بازی کردن فکر می کنم.فوتبال بازی تیمی است.ما بازیکنانی داریم که در جام جهانی ۲۰۰۶ حضور داشته اند و بازیکنان جوانی که انگیزه زیادی دارند.من فکر می کنم با این ترکیب از بازیکنان باتجربه و جوان می توانیم خوب بازی کنیم.

اما تو در مسابقه مقابل کره گل زدی و خیلی ها امیدوارند دوباره گل بزنی.

خوشحالم که در بازی با کره باعث خوشحالی مردم شدم اما در حال حاضر فقط باید روی تمریناتی که داریم تمرکز کنم.مسابقه با کره تمام شده است و حالا باید فقط به مسابقات بزریل فکر کنیم.وقتی نیست و ما باید سعی کنیم در مدت زمانی که داریم به آمادگی لازم برسیم.خوشبختانه شرایط تیم خوب است و امیدوارم بازی های خوبی انجام دهیم.

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.