مراکز صیغه موقت در تهران وجود دارد؟ ازدواج موقت با ۵۰ هزار تومان!

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،‌ تنها کافی است که کلمه «صیغه» را در یکی از موتورهای جستجوگر سرچ کنید و بعد از ثانیه ای با حجم زیادی از مطالب روبرو شوید، برای باز کردن برخی از این سایتها باید زحمت «ران» کردن فیلترشکن را به خود داد. اما عمده سایت‌ها بدون استفاده از نرم افزارهای تسهیل‌کننده نیز باز می‌شوند و جالب است که عمده آنها شما را به استفاده از اینگونه ازدواج‌ها تشویق می‌کنند؛ ازدواج‌های مقطعی و حتی یک ساعته! روابطی آنقدر کوتاه و برپایه پول که به سختی می‌توان نام ازدواج بر آن نهاد.

به سراغ یکی از این سایت‌های ترویج دهنده پدیده صیغه و متعه می‌رویم؛ نمای سایت که با قرار دادن اسامی خداوند رنگ و بوی عرفانی به خود گرفته، در وهله اول سبب می‌شود این سایت را نسبت به سایر سایت‌ها تافته جدا بافته بدانید، اما بررسی کلی سایت نظرتان را تغییر خواهد داد.

گردانندگان این سایت قطع و وصل‌شدن را نشانه مظلومیت خود می‌دانند و معتقدند این قطع و وصل شدن‌ها نشانه حقانیت فعالیت محسوب شده و برای آن چیزی که خودشان «کوری چشم کافران» نام نهادند، با تلاش‌های شبانه‌روزی تیم فنی، حملات احتمالی آتی نیز خنثی می‌شود.

آدرس مراکز صیغه در تهران

دامنه این سایت CF است که هر روز زحمت فیلترشدنش برعهده سازمانی می‌افتد اما دست اندرکاران سایت تنها با اضافه کردن یک عدد به آدرس‌ سایت، این امکان را به طرفدارانشان می‌دهند تا بدون استفاده از هرگونه فیلترشکن به محتوای سایت دسترسی پیدا کنند.

با اینکه بنا بر گفته گردانندگان این سایت، محتوای این صفحه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است، اما در بخشی از این سایت آمده است که این سایت «فقط فتوای کتبی مراجع عظام تقلید جهان تشیع (مجوز شرعی) را کسب و هیچ‌گونه مجوزی از هیچ نهاد قانونی جز قانون اساسی، قانون مدنی و قانون حمایت از خانواده ندارد، لذا فعالیت این سایت به استناد ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده، ماده ۲۲۳ قانون مجازات اسلامی و براساس ماده ۱۰۷۱ و ۱۰۷۵ قانون مدنی ایران است.»

این سایت در دو بخش ازدواج موقت یک ماهه و ازدواج موقت ساعتی به فعالیت خود ادامه می‌دهد که افراد تنها با ارائه پیامک شامل شماره فیش واریزی و ساعت آن به جمع متقاضیان وارد می‌شوند.

مدیریت سایت را بر اساس آن چیزی که خود درج کرده‌اند، فردی به نام «ف.ش» که از قضا کارشناس حقوق قضایی نیز هست، بر عهده دارد، حق معارفه در این سایت بین ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است و براساس آن چه قید شده، این پول جهت تنظیم ملاقات و در ابتدا اخذ می‌شود و این هزینه‌ها تنها برای افزایش ضریب امنیت سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مسئولیت پیگیری و ارتباط با علاقه‌مندان را زنی متاهل و حدودا ۵۰ ساله برعهده دارد که تنها در ساعت کاری مشخصی اقدام به پاسخگویی و ثبت‌نام از متقاضیان می‌کند، به صدایش که نمی‌خورد زنی ۵۰ ساله باشد و بیشتر به نظر می‌رسد دختری ۲۰ساله پاسخگوی ماست، به عنوان یک متقاضی و نه یک خبرنگار با او تماس گرفتیم و این زن در وهله اول با سوالی ما را شرمنده کرد:«شما متقاضی ازدواج یک ساعته هستید یا یک ماهه؟» و هنگامی که سردر گمی ما را فهمید گفت که برحسب تجربه‌اش پیشنهاد می‌کند در مرحله اول ازدواج یک ساعته و در صورت تمایل یک ماهه را تجربه کنیم»

او می‌گوید مدل ثبت نام برای زنان و مردان در سایت موجود است و باید طبق مدل ارائه شده ثبت نام کنیم، او در مورد تامین مسکن سوال می‌پرسد و هنگامی که متوجه می‌شود مسکنی برای ازدواج‌های یک‌ساعته موجود نیست می‌گوید نگران نباشید می‌توانید از مسکن سایت استفاده کنید و هنگامی که در مورد مسکن سایت از او می‌پرسم می‌گوید بنده مسئول ثبت‌نام و پاسخگویی به سوالات هستم و در مورد مسکن و آزمایشاتی که باید انجام دهید واحد هماهنگی با شما تماس خواهد گرفت!

در ادامه در مورد قانونی بودن و مجوزهای این سایت می‌پرسم و او که به نظر از سوال‌های به قول خودش غیرمعمول من خسته شده می‌گوید ما در حال حاضر مجوز قانونی نداریم اما ما برابر شرع فعالیت می‌کنیم.

خانم«ی» در مورد استقبال از این سایت نیز در حالی که به وضوح می‌شد متوجه لبخندش شوی از استقبال چشمگیر آقایان سخن می‌گوید و با اشاره به عدم استقبال زنان می‌گوید که زنان به دلیل مشکلات عرفی و سلیقه‌ای کمتر به اینگونه ارتباطات رغبت نشان می‌دهند اما مردها راحت‌تر هستند.

او در مورد چرایی واریز هزینه اولیه برای تعیین قرار که از ۵۰ تا ۲۰۰هزار تومان است هم می‌گوید که این هزینه‌ها با توجه به شئون زنان در نظر گرفته می‌شود و در اصل فیلتری برای کاهش آمار افراد مزاحم است تا افرادی که واقعا خواهان هستند به مراحل بعدی وارد شوند.

او در حالی تعیین مهریه را فیلتر مزاحمان می‌داند که تعیین میزان مهریه بانوان با توجه به سن، زیبایی، تحصیلات و… و با لحاظ نمودن نظر کارشناس سایت انجام می‌گیرد و زنان متقاضی این ثبت‌نام نیز حتما باید مطلقه یا بیوه بوده و با ارسال تصویر شناسنامه خودشان صداقت خود را نشان دهند. دوشیزگان در این سایت پذیرش نمی‌شوند و ارائه خدمات به بانوان تمامی ادیان انجام می‌گیرد اما در مورد آقایان نیز شرایط ویژه‌ای مدنظر است، چراکه متاهلین مجاز به ثبت‌نام در این سایت نیستند مگر با ارائه دلیل موجه و همچنین آقایان برای ثبت‌نام ماهانه باید از موقعیت اجتماعی و تمکن مالی خوبی برخوردار باشند.

با اینکه شماره کارت اختصاص داده شده به متقاضیان در داخل کشور و متعلق به یکی از بانک‌های دولتی است اما پیگیری‌های ما در این رابطه نتیجه‌ای نداشت و با اینکه در خلال پیگیری‌های از مسئولان پلیس آدرس این سایت برای بیست‌ونهمین بار نیز فیلتر شد اما پلیس اعلام کرد تا کنون شکایتی از این سایت واصل نشده است!

به گزارش ایسنا، با اینکه پلیس همواره نسبت به فعالیت سایت‌های همسریابی و این‌گونه سایت‌ها هشدار داده به نظر می‌رسد جذابیت حضور در این سایت‌ها و استفاده از محتوای آنها آنقدر زیاد است که نه تنها مسائل مالی بلکه مسائل غیر اخلاقی احتمالی نیز راه را برای علاقه‌مندانش ناهموار نمی‌کند و جای سوال است چرا این سایت شاکی حقیقی یا حقوقی نداشته و چرا گامی برای برخورد با اینگونه سایت‌ها با وجود ارائه شماره حساب متعلق به یک بانک دولتی، برداشته نمی‌شود؟

منبع: ایسنا

isna.ir/fa/news/93051104159

کد خبر:۹۳۰۵۱۱۰۴۱۵۹

تا این لحظه ۶۶نظر ثبت شده
  1. شهریار:

    با یک دختر معرفی کنید دوست شوم ازدواج کنم

  2. علی:

    من علی هستم ۴۷ ساله ساکن تهران.همسرم طلاق گرفته و تنها زندگی میکنم همسری میخوام برای ازدواج داعم با صداقت

  3. من:

    سلام من ۲۹ سالمه دنباله خانوم بین۲۵ تا ۴۰ برای صیغه میگردم من از ایتالیا آمدم هالا تهران ام صیغه موقت فوری

  4. سلام:

    تماس بگیرید احسان ساکن تهران موقت یا دائم فرقی نمیکنه دنبال کسی که باهم کناربیاییم توافق کنیم

  5. شایان:

    خانم زرنگ اهل تهران برای صیغه شایان هستم اهل بلوچستان
    خواستی بزنگ بیشتر آشنا شویم

  6. محمد:

    ضروری

  7. جلیل:

    سلام اسم جلیل است من ۲۸ سال سن دارم در چابهار زندگی میکنم مجردم فعلا به زندگی دایمی تمایل ندارم پدرم نمایشگاه اتومبیل داره وضعیت مالیمون خوبه من پیش بابام کار میکنم از خودم خونه و ماشین دارم یک خانوم زرنگ و خوش قیافه برای صیغه می‌خوام برای چند ماه هر چی بخواد بهش میدم

  8. فرهاد:

    دنبال خانم صیغه ای بین ۱۸ تا ۲۷ هستِغ

  9. سیروس:

    سیروسم.برشکار پوشاک. مجرد.تنها زندگی میکنم.۴۲ سالمه.دنبال یه خانمی هستم که فقط حاشیه نداشته باشه.همین و بس

  10. محمد:

    درود . دنبال دوست و صیغه ای هستم سن۴۰ تا ۵۰ هم باهاش اوکی هسم تحصیل کرده و با معرفت ترچیحا کارمند . سفید کمی چاق و علاقمند به عشق بازی و اهل حال و شوخ طبع

    • زن ایرانی:

      لعنت به هر زنی که میره صیغه هرزه های ایرانی و عراقی میشن ، خاک تو سرتون که بجای کار کردن میرید با این کثافتا ازدواج موقت میکنید و صدتا مرض میگیرید

  11. محمد:

    سلام ۴۲ سالمه مجرد…خانمی بالای ۳۵ سال برای صیغه یه شب میخاستم…خوش رو و با وقار باشه…مقداری زیبایی جسمی وصورتی هم داشته باشه…

  12. ارمان هادی زاده:

    زن مودب وباشخصیت باشه

  13. محسن:

    خانم‌میخواستم‌جهت‌صیغه‌‌سنم‌۲۵‌حسابدارشرکت‌هستم‌ازتهران

  14. وحید:

    سلام دنباب یک زن صیغه ای هستم ۳۵ سالمه مجرد

    • بهارنام شما...:

      من می خواهم چه زمانی سریعا

      • سیروس:

        ۴۲ ساله برشکار پوشاک مجردم.تنها زندگی میکنم.یکی میخوام که فقط حاشیه نداشته باشه.

  15. Javad:

    😐

  16. نعمت:

    خوشکل خوش اندام سفید

  17. علی:

    یه خانوم جهت صیغه میخوام از تهران

  18. اسحاق:

    اسحاق استم احل افغانستان ۳۲ سال دارم در اسلام آباد پاکستان زندگی می‌کنم امسال در نوروز ۱۴۰۱ سفری داشتم به تهران به ۲ روز از ایران خوشم آمد میخواهم با دختر خانم ایرانی صیغه کنم

  19. محمد:

    سلام، لطفا برام ایمیل بزن

  20. ابوذر:

    ۲۳ استم تابحالی ارتباط نامشرو نداشته ام
    میخواهم صیغه کنم حلال
    مصارف را خودم میپردازم بخاطری یک شب

  21. محمد:

    نیاز به نکاح موقت دارم، افغانی ام، ممنون تون

  22. اسی ۹۱۰۸۶۵۹۸۰۵:

    یکی بشه مهربان خوب خوش اخلاق

  23. اسماعیل:

    تنهام یکی نیاز دارم صاف ساده باشه مثل من

  24. محمد داودعلمیار:

    من ۴۰ ساله مجرد هستم میخواهم با یک کسی که ۴۵ تا ۴۰ سال داشته باشه ازدواج کنم ازدواج (موقت صیغه )

  25. شایان:

    زن صیغه موقت میخوام

  26. مهدی:

    سلام
    خانمی ۲۴ ساله میشناسم صیغه میشه یک ساعته در تهران.
    اگر خواستید ششماره بذارید تماس بگیرم.

    • مهتاب:

      سلام مهتابم ساکن تهران مجرد

      • سامنام شما...:

        یک خانم اگه راضی بود پایه باشه

      • محمد:

        سلام، لطفا برام ایمیل بزن، یااینکه شماره ات را بفرست

      • نام شما...علی:

        یه خانم برای صیغه میخوام یه هفته

      • احمد:

        سلام درحال جدا شدن از همسرم هستم خونه و ماشین هم دارم اگه مایل هستید تماس بگیرید لطفا

      • سیروس:

        سلام.برشکار پوشاک.مجرد.تنه زندگی میکنم.یه خانم بی حاشیه میخوام

  27. محمدهادی:

    سلام بعلت مشکلات مالی تا الان نتوانستم ازدواج کنم.آیا خانمی هست با من ازدواج کنم شرایط مالی من درک کن.من ۳۰سالمه.لیسانس حسابداری دارم.فعلا بیکار شدم درآمدی ندارم. سن خانم برام مهم نیست فقط درکم کن.

  28. طاها:

    سلام خانم برا صیغه

  29. حامد:

    سلام من ۲۹ سالمه دنباله خانوم بین۲۵ تا ۴۰ برای صیغه میگردم ساکن نهران یا کرج

  30. رضی:

    اگه زنی پیدا بشه که هم وضع مالی خوب باشه هم خوش قیافه و خوش اندام لاغر آماده باهاش چه دائم و چه موقت زندگی کنم دیگه هم نیاز به انگلستان رفتن هم ندارم

  31. امیر:

    میخوام ببینم بدون شناسنامه ممکن است بخوام سیغه کنم و برگه سیغه نامه بگیرم

  32. محسن:

    ۰۹۱۲۰۰۰۰۰

  33. شاهرخ خان:

    بنام خدا
    مشکل پول امکانات نیست لطفا عکس مبایل به ایمل من ارسال کنید خوشگل خوشدل خوشرو بامزه شیرن تورا برو همه جا برو آخر هالو بهش میدم مانند آرامم هستم

  34. ایمان:

    سلام من۲۶سالمه تاحالهم رابطه نامشروع نداشتم مجردم هستم دنبال یه زن صیغه ای میگردم تا۴۵ سال خواهش میکنم از دوستانی که میتونن کمکی بهم بکنند مزایقه نکنن ممنونم از همه دوستان

  35. رضا قاضی:

    اگرارتباط براساس شرعی باشد چه صیغه موقت چه دائم فرقی نمی کند ضمنا اصل صیغه محرمیت بخاطرشرعی بودن رابطه جنسی میان زن و مرد است بدیهی است رعایت اصول درهرنوع روابط اجتماعی یک قاعده کارمحسوب می شوداما نگاه به علت وپایه واساس ارتباط دو جنس مخالف درمتن ارتباط جنسی منجربه قانونی بنام صیغه محرمیت گشته است که متاسفانه هم علمی روانشناختی و هم عرفانی اخلاقی ازنظرها دورمانده است.

  36. سیاوش:

    سلام امیرم ساکن تهران سی دو سالم دنبال ی خانم بین ۲۸/۴۲ساله واسه صیغه و اگه علاقه مند بشیم دایم خانم متععد وابرومند

  37. سیاوش:

    سلام سیاوشم ساکن تهران مجرد ۳۲ساله دنبال ی خانم بین سی تا چهل ساله واسه صبغه هستم شایدم با دوست داشتن تبدیل به ازدواج دایم بشه خانوم ابرومند و متعهد به زندگی

  38. خان:

    من دنبال یه خانوم برای ازدواج موقت هستم بخاطرترس ازگناه دنبال صیغه حلال هستم کس هست لطفا راهنمایی کنه دارم عذاب میکشم ازتهران۳۴سالمه

  39. بهاره:

    سلام . بهاره هستم ۲۳ ساله از تهران .به دلیل اینکه قبلا ازدواج کردم و بعد از دو سال جدا شدم خیلی روحیم نامساعده . دنبال دوستی هستم که بتونم باهاش رابطه خوبی داشته باشم . خواهش میکنم فقط از تهران و کرج و شهرهای حوالی تهران تماس و پیامک بدید نه شهری دیگه. شماره

    • علی:

      زن صیغه ای میخوام ساپورت میکنم

    • سلام تلفنتو میدی باهم بیشتر اشنا شیم تهرانم هستم ۲۵ سالمم هستنام شما...:

      از همه لحاظ ساپتت میکنم

    • عبدالله پوپل:

      من یک خانم خوب میخواستم برای صیقه من ۳۰ ساله ام است

    • حمید:

      من موافقم

    • محمد:

      سلام، لطفا برام ایمیل بزن یا اینکه شماره تو بفرست

    • William John Tirgan:

      سلام من ویلیام هستم قبلا ازدواجی نداشتم فعلا ۲۴ ساله هستم و دنبال یک رابطه عاشقانه هستم

    • علی:

      یه خانوم جهت صیغه میخوام

    • پویا:

      سلام خانوم بهاره.من ۳۲سالمه اهل رشت هستم مجردم.بخاطرکارم رودهن هستم..کارم تهران ورودهن هستش.میتونیم بیشتر اشناشیم باهم؟

    • احمدنام شما...:

      سلام وقت بخیر حدود ده سال متاهل بودم ولی در حال حاضر در شرف جدا شدن هستم خونه و ماشین هم دارم اگه مایل هستید پیام یا تماس بگیرید لطفا،

    • مرتضی:

      افغانی را قبول داری

    • آبی هستم:

      لطفا اگه مایل به دوستی هستی ایمیل کن

    • حسین اهل تهران:

      بساز وشاد باشد

    • امیر:

      لطفا شماره تلفن بفرست ممنون

      • محمد:

        تهران مشغولم . خدا رو شکر کسی رو می‌خوام وفادار و مهربون باشه

    • Amir:

      سلام لطفا در صورت تمایل جهت اشنایی تماس‌بگیرین

  40. علی:

    حاجی شماره برام مینویسی نمیدونم از کجا گیر بیارم به ایمیلم بفرست دمت جیز

  41. سعید:

    سلام اگرازراه درست وشرعی رعایت شود مزاحمتهای جامعه کم خواهد شد

  42. علی:

    سلام اگه ازراه درست باشه که خوبه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.