مهدی تاج رییس سازمان فوتبال پرسپولیس شد

بینا- بر اساس اعلام باشگاه پرسپولیس مهدی تاج رییس سازمان فوتبال این تیم شده است.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سومین نشست رسمی هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس از ساعت ۱۸ امروز(چهارشنبه) در ساختمان باشگاه پرسپولیس برگزار گردید. در این نشست که تا دقایقی پیش به طول انجامید، مهدی تاج بنابه پیشنهاد محمد رویانیان و موافقت اعضای هیئت مدیره به عنوان رییس سازمان فوتبال باشگاه پرسپولیس انتخاب شد.

در جلسه ۳ ساعته هیئت مدیره پرسپولیس، علی پروین با اطلاع قبلی و بدلیل حضور در مراسمی غایب بود. فدا حسین مالکی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره مباحث مطرح شده در نشست امشب به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: جلسه بسیار خوبی برگزار شد و آخرین وضعیت تیم مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: خوشبختانه تیم از حواشی فاصله گرفته و به یکدلی و اتحاد خوبی رسیده و از انسجام بیشتری برخوردار شده است. در این جلسه به منظور برنامه ریزی برای تیم های پایه و همچنین تیم فوتبال بزرگسالان پرسپولیس مباحثی مطرح شد و آقای رویانیان پیشنهاد دادند سازمان فوتبال پرسپولیس تشکیل شود. این موضوع مورد موافقت همه اعضا قرار گرفت و مدیرعامل باشگاه، آقای تاج را برای این مسئولیت خطیر پیشنهاد کردند که با توجه به تجربیات ایشان در هیئت مدیره مصوب شد آقای تاج به عنوان رییس سازمان فوتبال پرسپولیس فعالیت خود را آغاز نماید.

فداحسین مالکی در پاسخ به این سوال که دورنمای تیم فوتبال پرسپولیس را چگونه می بینید گفت: در آخرین بازی پرسپولیس که مقابل سایپا برگزار شد، همه دیدند که تیم ما بازی خوبی را به نمایش گذاشت. پرسپولیس بازی قبلی را نیز با پیروزی پشت سر گذاشته بود. احساس می کنم نگرانی مجموعه مدیریتی باشگاه و هیئت مدیره در خصوص عدم انسجام و بروز حواشی در تیم که مشکلاتی را بوجود آورده بود تا حدود زیادی برطرف شده و تیم روند خوبی را در پیش گرفته است و ان‌شاءالله نتایج بهتری کسب خواهد کرد.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: تشکر می کنیم از هواداران عزیز و محترم پرسپولیس که تا اینجای کار از تیم حمایت کرده و تحمل و صبوری قابل تقدیری داشته اند. هواداران مطمئن باشند تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست تا یکدل و با تمام وجود شرایطی را فراهم کنیم که پرسپولیس روزهای خوشی را برای آنها رقم زده و با کسب نتایج مطلوب دل آنها را شاد کند. در این زمینه مدیریت باشگاه و اعضای تیم زحمات زیادی می‌کشند و ان‌شاءالله این تلاش ها ثمر خواهد داد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.