مهر قلم خدمتی دیگر از امدادخودرو سایپا

مهر قلم خدمتی دیگر از امدادخودرو سایپا

عصر خودرو : همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید شرکت امدادخودرو سایپا، طرح خدمات امدادی ویژه بازگشایی مدارس تحت عنوان ” مهر قلم” را در سطح شهر تهران برنامه‌ریزی و اجرا می کند.

به نقل از سایپانیوز مهندس احمد کرفی مدیرعامل شرکت امدادخودرو سایپا با اعلام این خبر گفت: به منظور رفاه حال دارندگان خودروهای تولیدی گروه سایپا و همسو با سایر نهادها و سازمان های مسئول در امرحمل و نقل شهری ، شرکت امدادخودرو سایپا با رسالت ارائه خدمات امدادی موثر در کوتاهترین زمان ممکن” طرح مهر قلم” را اجرا می نماید.
وی افزود: این طرح اول مهر ماه سال جاری با حضور ۱۰ پایگاه ویژه موتور سوار در میادین پرترافیک از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۰ صبح و از ساعت ۱۶ الی ۲۱ و ۱۰ پایگاه ویژه خودروهای امدادی در بزرگراه های پرترافیک شهر تهران از ساعت ۶:۳۰ الی۲۰:۰۰ اجرا خواهد شد. همچنین در سایر ساعات شبانه روز ناوگان امدادی امدادخودرو سایپا به صورت آماده باش می باشد.
مدیر عامل امدادخودرو سایپا خاطر نشان کرد: با توجه به نصب سیستم ردیاب هوشمند ناوبری بر روی تمامی ناوگان امدادی شرکت امداد خودرو سایپا به منظور کنترل واحدهای استقراری ، در طرح مهر نیز از سیستم AVL نصب شده بر روی خودروها به منظور کنترل استقرار واحدها در محل های مشخص شده استفاده خواهد شد .
مهندس کرفی در پایان گفت: در این طرح شرکت امداد خودرو سایپا علاوه بر بهره گیری از تمام امکانات و تجهیز کامل ناوگان امدادی جهت ارائه خدمات شبانه روزی، با شماره تماس ۰۹۶۵۵۰ و ۸۴۴۴۴-۰۲۱ ، جوابگوی شهروندان تهرانی خواهد بود.

چهارشنبه ۲۹ شهریور   ۱۶:۱۳


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.