برانکو لیست خریدهای جدید پرسپولیس را لو داد

برانکو سرمربی پرسپولیس به دنبال حفظ بازیکنان فعلی و خرید بازیکنان جدید برای دفاع از عنوان قهرمانی در فصل آینده لیگ برتر و حضور موفق در مرحله بعد جام باشگاههای آسیا است.

این خبر امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بروز رسانی گردیده است

بازیکنان جدید پرسپولیس

شایان مصلح، مدافع چپ فصل گذشته سپیدرود رشت که طی روزهای اخیر شایعات زیادی در خصوص پیوستنش به استقلال شنیده میشد، با قراردادی دوساله به پرسپولیس پیوست تا چهارمین خرید موفق پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات باشد

سیامک نعمتی بازیکن جدید پرسپولیس است که پس از توافق نهایی با این تیم قراردادم ۲ ساله بست. نعمتی هافبک ۲۴ ساله فصل گذشته تیم پیکان تهران است.

گادوین منشا، مهاجم تیم فوتبال پیکان پس از اعلام برانکو و انجام مذاکره با پرسپولیس با این تیم قرارداد داخلی دو ساله بست که این اقدام وی موجب خشم مجید جلالی سرمربی پیکان نیز شده است
گادوین منشا خبر پیوستن به پرسپولیس را تایید کرد و گفت: پس از این که قراردادم رسمی ثبت شود بعد از آن درباره این انتقال صحبت خواهم کرد.

شجاع خلیل زاده مدافع فصل گذشته سپاهان با حضور در باشگاه پرسپولیس مذاکره نهایی خود را با مسوولان این تیم انجام داد و قرارداد داخلی دوساله بست تا با پیراهن شماره ۳ پرسپولیس در فصل آینده امیدوار به بازگشت به ترکیب تیم ملی باشد.

بازیکنان جدید پرسپولیس

دیگر خرید های جدید پرسپولس

سعد ناطق مدافع تیم ملی عراق و بازیکن تیم نیرو هوایی عراق یکی از بازیکنانی است که پرسپولیس سخت به دنبال جذب او است و طبق اعلام باشگاه پرسپولیس مذاکرات با این بازیکن نهایی شده است و منتظریم که او این هفته برای امضای قرارداد داخلی به تهران بیاید

بازیکنان جدید پرسپولیس

به گزارش ممتاز نیوز یکی از بازیکنان مورد نظر پرسپولیس برای فصل بعد داریوش شجاعیان بازیکن فصل گذشته گسترش فولاد است البته استقلال هم به دنبال جذب این هافبک بوده و باید دید این بازیکن در نهایت پیراهن کدام تیم را به تن خواهد کرد

خریدهای جدید پرسپولیس

همچنین سعید آقایی مدافع چپ تراکتورسازی نیز یکی از بازیکنانی است بازیکنانی است که گفته می شود در لیست سرخ پوشان است.

با توجه به اتمام قرارداد جلال حسینی و کامیابی نیا، باشگاه پرسپولیس با این دو بازیکن برای تمدید قرارداد به توافق رسیده و برای یک فصل دیگر تمدید میشود.
اما سروش رفیعی هنوز حاضر به تمدید نشده و منتظر بررسی شرایط برای لژیونر شدن است و البته برانکو به طور جدی خواستار تمدید قرارداد اوست.

لیست خریدهای جدید پرسپولیس

خبر فوری: خرید های جدید استقلال

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.