ونگر: لیگ انگلیس پاکِ پاک است

۲۱ام بهمن ،

940316-15519679-640-360.jpg

سرمربی آرسنال فوتبال انگلیس را پاک و بدور از هر گونه تبانی و تقلب دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، پلیس اروپا هفته پیش از احتمال تبانی در ۶۸۰ بازی در لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و انتخابی جام جهانی در قاره سبز خبر داد؛ خبری که نه تنها در اروپا بلکه سراسر جهان هم را انگشت به دهان گذاشت.

آرسن ونگر از این رسوایی آن هم در فوتبال اروپا ابراز شگفتی و تعجب کرد، با این حال گفت که فوتبال انگلیس کاملا پاک است و هیچگونه تبانی در آن وجود ندارد.

سرمربی فرانسوی آرسنال گفت: شخصا بر این باورم که فوتبال انگلیس به دور از هر گونه ساخت و پاخت و تبانی است و صد در صد پاک است. فکر نمی‌کنم در لیگ جزیره داوران ناپاکی داشته باشیم و قضاوت‌ها جهت دار باشد.

او افزود: خبر تبانی اخیر ما را غافلگیر کرد چرا که در اینچا فوتبال پاک است و همه مشغول کار خود می باشند. فکر نمی کنم در رقابت‌های لیگ برتر تقلب یا خلافی صورت گرفته باشد. باید هر چه زوتر با ارائه راهکارهای مناسب به مبارزه با این پدیده شوم بپردازیم. باید بگویم که دنیای ورزش پر از اسطور‌ه‌های است که متقلبانی بیش نیستند و این یک واقعیت است. زمان آن فرا رسیده که با اشخاص متقلب به شدت برخورد کنیم و شدیدترین مجازات‌ها را برای آنها در نظر بگیریم. هضم این موضوع برایم سخت بود. متاسفانه قوانین سخت گیرانه و نظارت کافی برای مبارزه با تبانی و استفاده از مواد نیروزا وجود ندارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.