پیروزی رئال مادرید مقابل ایبار

پورتال خبری ممتاز نیوز: رئال مادرید با گلزنی گرت بیل و کریستیانو رونالدو توانست ایبار را در لالیگای اسپانیا از پیش رو بردارد.

هفته سیزدهم رقابت‌های لالیگای اسپانیا با برگزاری ۴ دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی رئال مادرید(Real Madrid) در خانه تیم شگفتی‌ساز این فصل رقابت‌ها یعنی ایبار(Eibar) به میدان رفت که در رده ششم جدول رده‌بندی قرار داشت.

پیروزی رئال مادرید مقابل ایبار

رئالی‌ها بعد از دو شکست متوالی در لالیگا انگیزه زیادی برای برد در این دیدار داشتند. البته بازی سرد دو تیم در ابتدای مسابقه هواداران را ناامید کرده بود ولی رفته رفته رئال سوار بر بازی شد و اولین موقعیت جدی را کریستیانو رونالدو(Cristiano Ronaldo) در دقیقه ۱۵ روی پاس خامس رودریگز(James Rodríguez) از دست داد که به نظر می رسد اعتماد بنیتس(Benítez) را به دست آورده است.

ایبار در این نیمه چشم به ضد حمله دوخته بود و حتی صاحب چند موقعیت هم شد که دروازه‌بان رئال مادرید یعنی ناواس(Keylor Navas) تمام موقعیت‌ها را دفع کرد تا اینکه در دقیقه ۴۳ حرکت خوب مودریچ(Luka Modrić) باعث شد تا گرت بیل(Gareth Bale) گلزن ولزی رئال مادرید پایش به گل باز شود و با ضربه سر دروازه ایبار را باز کند تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر کهکشانی‌ها به پایان برسد.

در نیمه دوم بازهم دو تیم بازی محتاطانه‌ای را به نمایش گذاشتند. یک بار در دقیقه ۶۴ تعادل رونالدو در محوطه جریمه حریف به هم خورد که داور دستور به ادامه بازی داد، در حالی که تصاویر تلویزیونی نشان داد که روی رونالدو خطای پنالتی صورت گرفته است. گلزن پرتغالی رئال مادرید که عطش زیادی داشت در این دیدار گلزنی کند در دقیقه ۷۰ نیز یک موقعیت گلزنی دیگر را از دست داد ولی ۱۰ دقیقه بعد داور برای رئال مادرید یک خطای پنالتی گرفت و رونالدو توانست گلزنی کند تا این بازیکن پرتغالی نیز در این پیروزی سهیم باشد و نهمین گل خودش را در لالیگا به ثمر برساند.

به این ترتیب رئال مادرید با پیروزی در این دیدار اختلاف دو امتیازی خود با تیم دوم جدول یعنی اتلتیکو مادرید(Atlético Madrid) را حفظ کرد.

همچنین چند دیدار دیگر برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:

ختافه ۲- ویارئال صفر

سلتاویگو ۲- خیخون یک

لاس پالماس صفر – دپورتیو لاکرونیا ۲

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.