˝ببعی و گرگ آشپز˝ از امشب در فرهنگسرای نیاوران

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

خمسه خبر داد:

نمایش ˝ببعی و گرگ آشپز˝ از امشب در فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‌رود.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، سیدمجتبی خمسه، کارگردان نمایش کودک و نوجوان “ببعی و گرگ آشپز” با اعلام این خبر گفت: این نمایش پس از حضور در دومین جشنواره تئاتر شهر از امشب یکشنبه ۲۷ مرداد به مدت ۲۰ شب در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه خواهد رفت.

وی گفت: این نمایش نوشته سیدحسین فدایی‌حسین برداشتی آزاد از قصه مشهور شنگول و منگول است و داستان آن از این قرار است که مادر بره‌ای برای تهیه غذا از خانه خارج می‌شود و بره کوچولو که داستان شنگول و منگول را در کتاب‌های داستان خوانده است به تصور اینکه دیگر گول گرگ را نخواهد خورد به خود مغرور می‌شود اما غافل از اینکه گرگ‌های این روزگار حیله‌تر شده‌اند.

خمسه گفت: این قصه ادامه پیدا می‌کند تا اینکه بالاخره بره به دام گرگ می‌افتد اما قبل از خورده شدن توسط گرگ با اقدام مادرش از چنگال او نجات پیدا می‌کند.

این کارگردان تئاتر کودک و نوجوان ادامه داد: این نمایش از امشب ساعت ۱۸ به مدت ۴۵ دقیقه برای مخاطبان کودک و نوجوان به روی صحنه خواهد رفت و در آن علاوه بر اینجانب،مسعود پورجمشید، طهورا کریمخانی و المیرا پارسا به ایفای نقش خواهند پرداخت و کار طراحی صحنه و لباس این اثر نیز به عهده سحر پورفرج است.

نویسنده نمایش “پهلوان کچل” که اجرای آن چند روز پیش به کارگردانی سحر پورفرج در تالار هنر به پایان رسید همچنین گفت: دو اجرای پایانی آن را ویژه هنرمندان به روی صحنه بردیم که اجرای اول آن که ۲ مرداد ماه بود به زنده یاد جواد ذوالفقاری تقدیم شد و در اجرای آخر نیز این نمایش به شهرام کرمی، حسن دولت‌آبادی و جواد انصافی، دوستانی که در اجرای این نمایش به ما یاری رساندند تقدیم شد.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.