˝سیاه و غزال˝ وارد هفت شهر عطار می‌شوند

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

نمایش آئینی ˝سیاه و غزال˝ به نویسندگی ابوالفضل حاج علیخانی و کارگردانی علیرضا مهران در شانزدهمین جشنواره تئاتر آئینی و سنتی به روی صحنه می‌رود.

علیرضا مهران در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین اظهار داشت: نمایش “سیاه و غزال” نوشته ابوالفضل حاج علیخانی، شهریور ماه سال جاری و در جشنواره نمایش های آیینی سنتی به روی صحنه می رود.

مهران دربارهٔ داستان این نمایش توضیح داد: “سیاه” در نمایش “سیاه و غزال” وارد هفت شهر عطار می گردد که در نتیجه این سفر تحولاتی در زندگی او صورت گرفته و سیاه به سیاه بودن خودش اعتقاد پیدا کرده و به آن افتخار می کند.

این هنرمند دربارهٔ گروه اجرایی نمایش گفت: این نمایش توسط یک گروه ۱۲ نفره به روی صحنه می رود که ابوالفضل حاج علیخانی نویسنده در نقش سیاه هم ایفای نقش می‌کند.

وی دربارهٔ سیاه نمایش خود گفت: با توجه به درگذشت استاد سعدی افشار در سال جاری حساسیت بسیاری روی توانایی بازیگران نقش سیاه وجود دارد و اگر کار به شکل رقابتی دنبال شود سیاه نمایش من یکی از بهترین های جشنواره خواهد بود.

مهران همچنین از ارائه طرحی با عنوان “کورنومتر” برای حضور در جشنواره تئاتر سوره ماه خبر داد.

گفتنی است، زمان برگزاری جشنواره تئاتر سوره ماه نیمه دوم مهرماه ۹۲ و شانزدهمین جشنواره تئاتر آئینی و سنتی نیمه دوم شهریور ماه سال جاری پیش بینی شده است.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.