˝شوره‌زار˝ در تئاتر فجر

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

نمایش ˝ در شوره زار˝ به کارگردانی حسین کیانی ۵شنبه ۲۷ دی آخرین اجرای عمومی خود را به پیاین می‌رساند و سپس راهی جشنواره فجر می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین از روابط عمومی نمایش “در شوره زار” این اثر نمایشی شنبه و یکشنبه (۲۸ و ۲۹ دی) شب  در قالب سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر ویژه علاقه مندان هنرهای نمایشی اجرا می گردد.

در شوره زار تازه ترین نمایش حسین کیانی است که داستان چند قشر آسیب پذیر جامعه که از بیمارستانی به منطقه ای بدون امکانات منتقل و به اجبار رها می شوند، را به نقد می کشد. این نمایش برگرفته از واقعه ای اجتماعی است و طی آن به یک ضایعه زیست محیطی نیز اشاره می گردد.

پس از آسیب دیدن پای رویا میر علمی در یکی از اجراهای عمومی نسیم ادبی جایگزین او شد و سایر بازیگران این نمایش عبارتند از مجید صالحی، علی سلیمانی، سینا رازانی، فهیمه امن زاده، احمد ساعتچیان، وحید رهبانی، و فریده سپاه منصور .

در شوره زار هر شب ساعت ۲۰ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود و علاقه مندان برای رزرو بلیت می‌توانند با شماره ۰۹۳۵۳۳۸۵۶۵۷ تماس گرفته یا از طریق پایگاه اینترنتی هایwww.tamashakhaneh.ir/ticket و tiwall.com. www اقدام به خرید بلیت این اثر نمایشی نمایند. همچنین بلیت این نمایش برای دانشجویان تمامی رشته ها و هنرجویان آموزشگاه آزاد هنری با تخفیف ۲۵ درصدی ارائه می گردد.


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.