˝فاطمه کلانتری˝ به مدت ۲ سال رییس مجلس دانش آموزی شد

پس از برگزاری انتخابات نهایی هیئت رییسه مجلس دانش آموزی

خبرگزاری پانا: انتخابات هئیت رییسه دور ششم مجلس دانش آموزی انجام و ˝فاطمه کلانتری˝ به مدت ۲ سال رییس این مجلس شد.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، در روز نخست نشست دور ششم مجلس دانش آموزی از صبح روز ۱۸ مهرماه در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی با حضور محمود احمدی نژاد رییس جمهوری کشورمان آغاز شد.

در نخستین نشست از مجلس ششم دانش آموزی می بایست انتخابات هیئت رییسه این مجلس برگزار و نفرات برگزیده ۱۵۰ نماینده به این دوره از مجلس وارد خواهند شد.

پیش از برگزاری انتخابات و مراسم رای گیری نمایندگانی که قصد تصدی ریاست، نایب رییسی، منشی و کارپردازی مجلس دانش آموزی را داشتند نطق های خود را ارائه کردند.

بر این اساس ۹ نفر کاندیدای ریاست، ۱۳ نفر کاندیدای نایب رییسی، ۵ نفر کاندیدای کارپردازی و ۱۳ نفر کاندیدای منشی هیئت رییسه به بیان دیدگاه های خود پرداخته تا در نهایت یک نفر به عنوان رییس، یک نفر به عنوان نایب رییس اول، یک نفر به عنوان نایب رییس دوم، ۲ نفر به عنوان کارپرداز و ۲ نفر به عنوان منشی انتخاب شدند.

*فاطمه کلانتری رییس مجلس ششم دانش آموزی

به گزارش پانا، پس از انجام رای گیری “فاطمه کلانتری” در دور دوم انتخابات ریاست مجلس دانش آموزی با اخذ ۸۰ رای موفق شد تا تنها رقیب خود در دور دوم یعنی نیما حمیدی را شکست داده و به عنوان رییس مجلس ششم دانش آموزی انتخاب شود.

*نایب رییسان دور ششم مجلس دانش آموزی

همچنین “مریم قاسمی” با کسب ۳۷ رای به عنوان نایب رییس اول و “پدرام زنگنه” با کسب ۳۴ رای به عنوان نایب رییس دوم مجلس ششم دانش آموزی انتخاب شدند.

*منشی های دور ششم مجلس دانش آموزی

“مهدیه عباباف یزدی” با کسب ۵۹ رای به عنوان منشی اول و “شادی بابایی” با کسب ۲۷ رای به عنوان منشی دوم مجلس ششم دانش آموزی انتخاب شدند.

*کارپردازان دور ششم مجلس دانش آموزی

“محمد علی مزرعه محمدی با کسب ۶۴ رای و فرشاد دباغی محمدی با کسب ۵۷ رای به عنوان کارپردازان دور ششم مجلی دانش آموزی معرفی شدند.

بر این اساس، مراسم تحلیف هیئت رییسه دور ششم مجلس دانش آموزی فردا ۱۹ مهرماه در صحن مجلس سابق شورای اسلامی برگزار خواهد شد.
 


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.