˝قاعده تصادف˝ نیمه دوم تیرماه توزیع می‌شود

˝قاعده تصادف˝ به کارگردانی بهنام بهزادی همراه با گفت‌وگوهای ویژه تصویری با بازیگران فیلم نیمه دوم تیرماه توسط ویدئو رسانه سینما هفت توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری هنر ایران، فیلمبرداری”کارویژه” تصویری فیلم سینمایی قاعده تصادف انجام شد، این کارویژه تصویری توسط موسسه ویدئو رسانه سینما هفت تولید شده و به عنوان هدیه به مخاطبین شبکه نمایش خانگی به همراهDVD فیلم عرضه خواهد شد.

بنا به دعوت موسسه ویدئو رسانه سینما هفت در این کارویژه تصویری کلیه عوامل فیلم مجدداً گردهم آمده‌اند و به گفتگو پیرامون فیلم پرداخته‌اند، تمام مراحل تولید این”کارویژه” تصویری با حضور عوامل حرفه ای خود فیلم تهیه و تولید خواهد شد.

بنابراین گزارش، بازیگران این فیلم نیز از جمله اشکان خطیبی، مهرداد صدیقیان، سروش صحت، ندا جبرییلی، بهاران بنی احمدی، روشنک گرامی، الهه حصاری و محمدرضا غفاری در این “کار ویژه” حضور دارند.

این فیلم سینمایی با نامزدی برای دریافت هفت سیمرغ بلورین و برنده شدن ۵ سیمرغ بلورین یکی از مهمترین فیلم های سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر بوده است.

فیلم سینمایی “قاعده تصادف” داستان چند جوان است که دور هم جمع شده‌اند تا تئاتری را آماده و در خارج از کشور به روی صحنه ببرند، در این میان تنها نفری که حقیقت رفتن خود را به والدینش می‌گوید، دچار مشکل می‌شود و گروه بین دوراهی رفتن و نرفتن قرار می‌گیرد.

فیلم سینمایی قاعده تصادف به کارگردانی بهنام بهزادی ، هفته دوم تیرماه توسط موسسه ویدئو رسانه «سینما هفت» وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.