˝مترو پل˝ کیمیایی در جشنواره فیلم فجر روی پرده می‌رود

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

مصطفی خرقه‌پوش در گفت‌وگو با هنرآنلاین:

مصطفی خرقه‌پوش، تدوینگر شناخته شده سینمای کشورمان که این روزها مشغول تدوین تازه‌ترین فیلم مسعود کیمیایی با عنوان ˝مترو پل˝ است از تدوین بیش از ۵۰ درصد این فیلم خبر داد.

خرقه‌پوش در گفت‌وگو با هنرآنلاین با بیان اینکه تدوین مترو پا را همزمان با فیلمبرداری آغاز کرده، گفت: حدود یک ماه و نیم است که مشغول تدوین این فیلم هستم و کار تدوین این فیلم از نیمه قبل و حدود پنجاه درصد فیلم آماده شده است.

برنده سیمرغ بلورین بهترین تدوین از بیست‌ودومین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم “دوئل” در ادامه دربارهٔ زمان آماده شدن نسخه نهایی “مترو پل” افزوده: با زمان‌بندی که در نظر گرفته شده فیلم تا یک ماه دیگر آماده می‌شود و قرار است تازه‌ترین فیلم مسعود کیمیایی برای اولین بار در سی‌ودومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر روی پرده برود.

محمدرضا فروتن، پولاد کیمیایی، مهناز افشار و شقایق فراهانی در تازه‌ترین فیلم کارگردان صاحب‌نام سینمای ایران به ایفای نقش پرداختند و علیرضا زرین‌دست، یار دیرین و رفیق قدیمی مسعود کیمیایی، مدیریت فیلمبرداری “متروپل” را برعهده دارد.

مصطفی خرقه‌پوش که تدوین بیش از ۲۳ فیلم بلند و شاخص سینمایی را در کارنامه هنری خود دارد، پیش از به عنوان تدوینگر در فیلم‌های “جرم” و “رئیس” با مسعود کیمیایی همکاری کرده است.

“برلین۷”، “ورود آقایان ممنوع”، “سه زن”، “قاعده بازی”، “ازدواج به سبک ایرانی”، “دوئل”، “لاک‌پشت‌ها هم پرواز می‌کنند”، “دیوانه‌ای از قفس پرید”، “نان و عشق و موتور هزار”، “زندان زنان”، “زیر پوست شهر”،
“دختری با کفش‌های کتانی”، “دو زن”، “درخت گلابی” و “لیلا” از جمله فیلم‌های شاخص سینمای ایران می باشند که مصطفی خرقه‌پوش کار تدوین آنها را برعهده داشته است.

انتهای پیام/۵۵/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.