˝من خود آن سیزده‌ام˝ پاییز به بازار می‌آید

محسن چاوشی به هنرآنلاین خبر داد

خواننده سنتوری از انتشار آلبوم ˝من خود آن سیزده ام˝ در فصل پاییز خبر داد و گفت: با وجو تاخیرها و حواشی موجود، این آلبوم، به زودی روانه بازار موسیقی می‌شود.

محسن چاوشی در گفتگو با خبرنگارموسیقی هنرآنلاین درباره زمان انتشار آلبوم “من خود آن سیزده ام” که به ۱۳ معروف شده است، گفت: آلبوم ۱۳ در فصل پاییز به دست علاقه مندان به موسیقی پاپ خواهد رسید.تمامی مراحل ساخت و تولید این آلبوم به پایان رسیده و بعداز طی کردن مراحل قانونی ارشاد روانه بازار موسیقی خواهد شد.

وی همچنین گفت:زمان دقیق انتشار این آلبوم نیمه دوم مهر ماه خواهد بود مشروط بر اینکه اتفاق خاصی در میانه راه انتشار نیافتد. ملودی های این آلبوم را خود به تنهایی ساخته و تنظیم آنها را من، شهاب اکبری، کوشان حداد و امیر جمال فرد به عهده داریم.

چاوشی تصریح کرد: اشعار این آلبوم از میان اشعار حضرت مولانا، وحشی بافقی، استاد شهریار، خیام نیشابوری و بابا طاهر عریان انتخاب شده است. تهیه کننده ۱۳ مسعود دهقان است.

وی در پایان با اشاره به اینکه این میکس و مستر آلبوم به طور مشترک توسط کوشان حداد و امیر جمالفرد انجام شده و در مراحل پایانی خود قرار دارد درباره تاخیر آن گفت: ساخت قطعات این پروژه را مدتی است که به پایان رسانده ایم و در زمینه تولید مشکلی نیست. دلیل تاخیر آن را باید از شرکتها پرسید.

مطالب مرتبط:

منبع:

انتشار این مطلب در قبل از ظهر روز سه شنبه، ۲۸ شهریور ، ساعت ۱۱:۵۰

موسیقی ایرانیان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.