˝پایان خدمت˝ با سعید راد کلید خورد / مشایخی مقابل دوربین می‌رود

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

فیلمبرداری در جاده ساوه/

فیلم سینمایی ˝پایان خدمت˝ به کارگردانی حمید زرگرنژاد در تهران کلید خورد.

 به گزارش هنرآنلاین؛ فیلمبرداری فیلم سینمایی “پایان خدمت” به نویسندگی بهروز افخمی و کارگردانی حمید زرگرنژاد با تهیه‌کنندگی علیرضا جلالی از چهار روز پیش آغاز شده و هم اکنون گروه در لوکیشنی واقع در حومه تهران جاده ساوه مشغول به کار می باشند.
سعید راد به تازگی مقابل دوربین رفته است. طبق برنامه ریزی انجام شده فیلمبرداری این فیلم طی ۴۵ جلسه قرار است انجام شود. حدود۲۵ روز دیگر گروه برای ادامه فیلمبرداری به شهر شیراز اعزام خواهند شد. تدوین این فیلم را قرار است رضا سورانی انجام دهد. این اولین فیلم سینمایی حمیدزرگرنژاد در مقام کارگردان است.

سعید راد، جمشید مشایخی، امیر تازهی، هدی زین العابدینی، رامین راستاد، رامسین کبریتی، محمد فیلی و… بازیگران این فیلم می باشند. این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و روایتگر سربازی است که در روزهای پایانی خدمت سربازی خود درگیر اتفاقاتی می‌شود. فیلمبرداری این فیلم قرار است در تهران، شیراز و اصفهان انجام شود. احتمالا اولین نمایش این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر باشد.

از عوامل اصلی این فیلم می‌توان به مدیر فیلمبرداری: علی‌محمد قاسمی، طراح لباس و صحنه: محمدمحمدی، مدیر تولید: علیرضا بختیان، مدیرتارکات: حمید حاجی زاده، دستیارکارگردان و برنامه ریز: خسرو نصیری خواه، طراح گریم: مهری شیرازی، اشاره کرد.

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.