˝یادداشتی برای سهراب˝؛ لایه‌های پنهان زندگی یک شهید

۱۱ام بهمن ،

کارگردان ˝یادداشتی برای سهراب˝: این نمایش قصه‌ای اجتماعی دارد و در چند موقعیت زمانی مختلف زندگینامه یک شهید را روایت می‌کند.

اصغر خلیلی در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: اجرای نمایش “یادداشتی برای سهراب” کاری از گروه تئاتر “تجربه نو” با نویسندگی و کارگردانی من است، این نمایش قصه‌ای اجتماعی دارد و در چند موقعیت زمانی مختلف زندگینامه یک شهید روایت می‌شود.

وی با اشاره به اجرای این اثر نمایشی در آخرین روز از جشنواره تئاتر فجر بیان کرد: این نمایش اثری متفاوت به لحاظ اجرا، متن و کارگردانی نسبت به آثار قبلی من است.

این نمایش از ۲۵ بهمن در تالار استادسمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرای عمومی می‌شود.

کارگردان نمایش “نظمیه زنان” عنوان کرد: نمایش با استفاده از اصول نمایش ایرانی به صورت قصه در قصه اجرا می‌شود.نمایش به اتفاقی که ۳۴ سال پیش رخ داده بازمی گردد. فردی در خیابان کشته شده است. با بازگشت فردی در اکنون تمام اتفاقات وانمود شده متغیر می گردد.

وی بیان کرد: فرزاد حسنی، کامران تفتی، زری اماد و نگین ابدالی در این اثر ایفای نقش می‌کنند و این نمایش از ۲۵ بهمن در تالار استادسمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرای عمومی می‌شود.

طراح لباس الهام شعبانی، دستیار کارگردان میلاد حاجی زاده و طراح صحنه اصغر خلیلی است.

نمایش “یاداشتی برای سهراب” چهارشنبه ۱۱ بهمن در دو نوبت ۱۶:۳۰ و ۱۸:۳۰ در سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در خانه نمایش به صحنه می‌رود.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.