آبگرفتگی معابر در ۳ استان شمالی

جام جم آنلاین: سازمان هواشناسی نسبت به آبگرفتگی معابر در ۳ استان شمالی کشور هشدار داد.

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از سازمان هواشناسی کشور بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی تا روز سه‌شنبه بارش‌های پراکنده در برخی نقاط شمال غرب، دامنه‌های مرکزی زاگرس، دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق پیش بینی می‌شود. طی این مدت افزایش دما در استانهای واقع در نوار شمالی رخ خواهد داد که در سواحل شمالی با وزش باد نیز همراه خواهد بود.

همچنین از روز چهارشنبه با نفوذ هوای خنک کاهش نسبی دما در نوار شمالی و بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد در سواحل دریای خزر به ویژه در استان گیلان و بارش‌های پراکنده در شمال شرق و دامنه‌های مرکزی زاگرس پیش بینی می‌شود که در این روز سواحل دریای خزر نیز مواج خواهد بود.

سازمان هواشناسی کشور همچنین براساس اخطاریه ویژه خاطرنشان کرد: در روز چهارشنبه به سبب بارش شدید باران گاهی با رعد و برق در استان گیلان و با شدت کمتر در برخی نقاط استانهای مازندران و گلستان آبگرفتگی معابر عمومی و مواج بودن دریای خزر پیش‌بینی می‌شود.

بر این اساس آسمان پایتخت در روز سه‌شنبه کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد در پاره‌ای نقاط با بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود که حداقل و حداکثر دما در این روز به ۱۸ و ۲۸ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد همچنین در روز چهارشنبه نیز آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری گاهی وزش باد خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز به ۱۸ و ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.