آتش فتنه گروهک تروریستی داعش عربستان را فرا خواهد گرفت/ آل‌سعود از خواب غفلت بیدار شود

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: به دنبال حمایت کشور عربستان از گروه‌های تروریستی از جمله داعش و تکفیری‌ها فتنه آن دامن‌گیر این کشور خواهد شد.

“محمدحسن آصفری” نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به گسترش حرکت‌های گروه تروریستی داعش در نزدیکی مرزهای کشور عربستان سعودی، گفت: پشتوانه فکری، مادی و اعتقادی جریان داعش این کشور است و در این راستا  پادشاه عربستان  ماموریت ویژه‌ای را به وزیر سابق اطلاعات این کشور داده تا این جریان را حمایت و هدایت کند.
 
وی ادامه داد: به دنبال حمایت این کشور از گروه‌های تروریستی از جمله  داعش و تکفیری‌ها فتنه آن دامن‌گیر این کشور خواهد شد و دیر یا زود عربستان باید منتظر اتفاقاتی که به واسطه جریان داعش بوده، باشد.
 
آصفری با بیان اینکه جریان داعش خط و مرزی نداشته و فقط به دنبال جنگ‌طلبی و خونریزی در منطقه است، تصریح کرد: برای این گروه، شیعه و سنی اهمیتی نداشته و با ایجاد ترس، وحشت، ناامنی، قتل و غارت در اموال عمومی در منطقه  به دنبال ترسیم چهره شاخص در رسانه‌های جهان هستند.
 
آصفری، تاکید کرد: اگر عربستان از این گروه تروریستی حمایت کند و نیروهایش را برای این گروه اعزام کند، مطمئنا فردا آتش این فتنه مناطق عربستان را دربر خواهد گرفت، بنابراین دولت این کشور باید به هوش آمده و خود را از خواب غفلت بیدار کند.
 
این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: آتش فتنه گروه تروریستی داعش نه تنها کشور عربستان، بلکه کشور ترکیه و قطر و حامیان این گروه تروریستی را دربر خواهد گرفت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.