آتیلا پسیانی امشب به مجله تئاتر می‌آید

۱۳م دیماه ،

تهیه کننده مجله تئاتر از حضور آتیلا پسیانی در برنامه امشب با بحث تئاتر تجربی خبر داد.

نیما دهقان در رابطه با برنامه امشب مجله تئاتر به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: بحث روند تئاتر تجربی با حضور آتیلا پسیانی که در این زمینه تجربه بسیار دارند در برنامه امشب پیگیری می‌شود.

دهقان بیان کرد: نظرهای مختلف در رابطه با تئاتر تجربی وجود دارد و در جشنواره تئاتر فجر نیز بخشی با نام تجربه‌های نو وجود دارد و در واقع در این برنامه تفاوت‌های این نوع تئاتر بررسی می‌شود.

وی همچنین تصریح کرد: نقد نمایش “هملت” با حضور کارگردان نمایش رضا گوران، بازیگران آن ستاره پسیانی و آتیلا پسیانی انجام می‌شود و گزارشی از شهرستان مرند و مشکلات تئاتر این شهرستان نیز نشان داده می‌شود.

مجله تخصصی تئاتر یک مجله تصویری است که به صورت هفتگی به مسائل صنفی، حرفه ای و تخصصی این هنر و نقد و بررسی آثار روی صحنه تئاتر می‌پردازد.

نقد حضوری نمایش‌های روی صحنه که در آن یک منتقد با حضور در صحنه تئاتر در حال اجرا با تهیه کننده و کارگردان آن نمایش به گفت و گو می‌نشیند، اطلاع رسانی خبرها حوزه تئاتر در یک گفتگویی دوستانه از زبان چند خبرنگار حوزه تئاتر،اخبار شهرستان ها که در آن وضعیت تئاتردر شهرستانها در گفت وگو با هنرمندان و پیشکسوتان تئاتری ان شهر بررسی میشود و خبرها بین الملل تئاتری جهان از جمله بخش های این مجله تصویری است.

همچنین در برنامه مسابقه ای پخش می گردد که بخش هایی از یک نمایش یا تئاتر قدیمی پخش و مخاطبان با ارسال پیامک در این مسابقه شرکت خواهند کرد.

حدود هشتاد درصد عوامل و کسانی که در این برنامه حضور دارند در حوزه تئاتر فعالیت می‌کنند.

“مجله تخصصی تئاتر” به تهیه‌کنندگی نیما دهقان کاری از گروه فیلم و نمایش شبکه ۴ سیما است که در ۲۶ برنامه ۶۰ دقیقه ای چهارشنبه‌ها ساعت ۲۳:۱۵ به روی آنتن شبکه ۴ می‌رود.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.