آثار “مورگان فریمن” به شبکه نمایش می آید

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیما؛ شبکه نمایش، با فرا رسیدن فصل پاییز باکس مرور آثار بزرگان سینمای ایران و جهان را هر شب ساعت ۲۱ پخش می کند که در هفته سوم مهر ماه جاری برترین آثار “مورگان فریمن” به نمایش در می آید.
لازم به ذکر است؛ “مورگان فریمن” را می‌توان بعد از “سیدنی پوآتیه” مهم ترین بازیگر سیاه پوست سینمای جهان دانست. او تا به امروز پنج بار نامزد دریافت جایزه اسکار و یک بار برنده این جایزه بوده ‌است. فریمن متولد ژوئن ۱۹۳۷ در ممفیس امریکاست. او بعد از پایان دوره سربازی در سال‌های اولیه دهه ۷۰ وارد عرصه بازیگری در برادوی شد و بعد از آن با بازی در سریال‌های تلوزیونی خود را به عنوان یک ستاره سینمایی معرفی کرد.
فریمن همواره به خاطر صدای گرم و گیرایش و رفتار متینش در سینما شناخته شده‌است.
همچنین؛ “مورگان فریمن” بیش از ۵۰ فیلم سینمای را در پرونده کاری خود دارد و تقریبا با تمامی بزرگان سینما همکاری داشته‌است و شخصیت‌هایی‌هایی را خلق کرده که بی شک در زمره جاودانه ترین شخصیت‌های سینمایی به شمار می‌روند مانند شخصیت « نلسون ماندلا » در فیلم «شکست ناپدیر »، شخصیت «لوسیوس فاکس» در «بتمن»، شخصیت «کارآگاه ویلیام سامرست» در فیلم «هفت»، شخصیت «الیس بوید» در فیلم «رستگاری در شاوشنگ» و بسیاری دیگر از شخصیت‌های جاودانه سینما است .
تماشای گلچینی از بهترین فیلم های این بازیگر تحت عناوین « شوالیه تاریکی » ، « تحت تعقیب » ، « باران سخت » ، « قرارداد » ، « رهایی از شائوشنگ » و « رانندگی برای خانم دیزی » را از دست ندهید.
بر اساس این گزارش؛  امشب ( یکشنبه ۱۶ مهر ماه ) ساعت ۲۱ فیلم سینمایی « شوالیه تاریکی » اثر کریستوفر نولان از شبکه نمایش پخش خواهد شد.
« شوالیه تاریکی » برای آن‌ها که این فیلم را ندیده‌اند، فیلمی مربوط به عصر شوالیه‌ها و جنگ‌های صلیبی . غافل از این که ابر قهرمان دوران کودکی‌شان، بتمن قهرمان داستان است. این اولین فیلم بتمن در تاریخ خلقت این ابر قهرمان افسانه‌ای است که هیچ نامی از بتمن در عنوان فیلم دیده نمی‌شود. اما برای آن‌ها که فیلم را دیده‌اند، اولین چیزی که به ذهنشان می‌رسد، دشمن بتمن است، با بازی خیره‌کننده و بی‌اندازه تاثیرگذار هیت لجر که بعد از این فیلم خودکشی کرد.
بر اساس این گزارش؛ “مورگان فریمن” هم در این فیلم نقش “لوسیوس فاکس” مدیر عامل شرکت وین را بازی می‌کند که در واقع از معدود کسانی است که هویت بتمن را می دادند و در واقع در پشت پرده به او یاری می رسانند.
گفتنی است؛ت کرار این فیلم به یادماندنی دوشنبه ساعت ۱۱ از شبکه نمایش پخش می شود.
 همچنین؛ دو شنبه شب ساعت ۲۱ فیلم سینمایی « تحت تعقیب » به کارگردانی تیمور بکمامتوو ، محصول سال ۲۰۰۸آمریکا و آلمان از شبکه نمایش روی آنتن می رود.
در این فیلم خواهید دید : “ویزلی گیبسون” فرصت و مجالی می یابد تا انتقام قتل پدرش را از قاتل وی بگیرد. گیبسون از طرف دوست پدرش اسلوان با بازی مورگان فریمن دعوت می شود تا راه پدر را ادامه دهد. فاکس دستیار اسلوان است که نقش وی را آنجلینا جولی بازی می کند . به عنوان مربی گیبسون مشغول به کار می شود، کسی که در انجام کارها و پیشرفت ها گیبسون را همراهی می کند.
همچنین؛ صبح سه شنبه ساعت ۱۱ « تحت تعقیب » از شبکه نمایش بازپخش می شود.
گفتنی است؛ در دو هفته گذشته آثار رابرت دنیرو و شون کانری از شبکه نمایش پخش شده است./ص
 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.