آخرین تحولات شهر حلب

دمشق/ واحد مرکزی خبر/ سیاسی ۱۹ /۰۷ /۹۱
رسانه سوری از برقراری مجدد آرامش در شهر حلب در شمال سوریه خبر داد.
پایگاه اینترنتی «اخبار حلب» امروز از برقراری مجدد آرامش در این شهر واقع در شمال سوریه به ویژه در میدان مرکزی سعد الله الجابری و محدوده ساختمان شهرداری خبرداد، پس از اینکه این مناطق درچند ساعت گذشته شاهد درگیریهای سنگینی بود.
به گزارش واحد مرکزی خبر از دمشق به نقل از این پایگاه خبری، نیروهای نظامی سوریه در برابر حمله های شورشیان مسلح در منطقه سبع بحرات مقاومت کردند و به آنان اجازه ندادند وارد محوطه مسجد اموی شوند.
در منطقه باب الحدید هم درگیری میان گروهی از شورشیان مسلح با نیروهای حفظ نظم سوریه منجر به هلاکت رسیدن ده تن از تروریستها شد؛ در این درگیری نیروهای نظامی سوریه دو دستگاه خودروی حامل افراد مسلح و یک کامیون مجهز به خمپاره انداز را منهدم کردند.
همچنین در پی شایعه شدن ورود یک عامل انتحاری به میدان سعد الله الجابری که چهارشنبه هفته گذشته شاهد چند انفجار مرگبار بود، محوطه میدان از شهروندان تخلیه و همه مغازه های تجاری برای چند ساعتی تعطیل شد، اما پس از اتخاذ تدابیر امنیتی ، دوباره تردد در این میدان به حالت عادی بازگشت و مغازه های هم باز شد.
در میدان اغیور یکی از میادین مرکزی شهر حلب نیروهای ارتش سوریه ، بیست نفر از شورشیان مسلح را از جمله سه تک تیر انداز به هلاکت رساندند و مقادیری سلاح و مهمات را منهدم کردند.
نیروهای مسلح سوری در درگیری با گروه های تروریستی مسلح در این میدان سه دستگاه خودروی آمبولانس مسروقه را که پر از اسلحه و مهمات بود ، توقیف و مصادره کردند.
برپایه این گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) هم خبرداد که نیروهای مسلح سوری در جریان پاکسازی منطقه کرم الجبل در شهر حلب شمار زیادی از شورشیان مسلح را از پای درآوردند.


IRIBNews RSS PoliticNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.