آخرین خبرها از تغییرات فیلم های سینمایی جشنواره فجر

۲۳م دیماه ،

فیلم سینمایی”آقای الف” به کارگردانی علی عطشانی به عنوان اولین فیلم سه بعدی سینمایی ایران در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر رونمایی می شود.

*رونمایی اولین فیلم سه بعدی سینمایی ایران  
فیلم سینمایی”آقای الف” به کارگردانی علی عطشانی به عنوان اولین فیلم سه بعدی سینمایی ایران در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر رونمایی می شود.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با اعلام این خبر افزود: این فیلم در بخش ویژه نمایش فیلم های سه بعدی جشنواره به نمایش در می آید. فیلم سینمایی” آقای الف”علاوه بر نمایش در بخش ویژه فیلم های سه بعدی در برج میلاد هم اکران خواهد شد.

*فیلم های ذخیره بخش مسابقه جشنواره  
اسامی فیلم های ذخیره بخش مسابقه سینمای ایران و فیلم های اول سی و یکمین جشنواره بین المللی فجر اعلام شد.
روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با اعلام این خبر افزود: در صورتی که نسخه نهایی فیلم های بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ) به هر دلیلی در زمان مقرر به دفتر جشنواره فجر تحویل نشود، فیلم های زیر بر اساس اولویت جایگزین خواهند شد:
۱-    عقاب صحرا (مهرداد خوشبخت)
۲-    آسمان زرد کم‌عمق (بهرام توکلی)
۳-    فرزند چهارم (وحید موساییان)
۴-    ترنج (مجتبی راعی)
همچنین در بخش فیلم های اول (نگاه نو)، فیلم «تاج محل» به کارگردانی دانش اقباشاوی به عنوان فیلم ذخیره انتخاب شده است که در صورت عدم ارائه نسخه نهایی یکی از فیلم‌های این بخش، «تاج محل» به جمع فیلم های بخش نگاه نو اضافه می شود.

*فیلم «۲۰/ ۹ دقیقه در بوشهر» جایگزین «تجریش ناتمام»
فیلم سینمایی «۲۰/ ۹ دقیقه در بوشهر» به کارگردانی محمد امین همدانی جایگزین فیلم «تجریش ناتمام» در بخش نگاه نو( فیلم‌های اول) سی و یکمین جشنواره بین المللی فجر شد. نظر به حضور فیلم سینمایی «روایت‌های ناتمام» به کارگردانی پوریا آذربایجانی در بخش مسابقه فیلم‌های اول بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، با توجه به اینکه فیلم سینمایی «تجریش ناتمام» دومین فیلم این کارگردان محسوب می‌شود، ستاد اجرایی جشنواره ملزم به خارج نمودن این اثر از بخش فیلم‌های اول سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر شده است./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.