آخرین فرصت شرکت در جشنواره فیلم مستند و فیلمنامه رضوی اعلام شد

آخرین فرصت ارائه فیلمنامه (کوتاه و سینمایی) و فیلم مستند رضوی به دبیرخانه هفتمین جشنواره رضوی تا ۲۰ مرداد ماه اعلام شده است.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، روابط‌ عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی اعلام کرد: موضوعات این جشنواره که همزمان با ایام فرخنده ولادت حضرت امام رضا (ع) برگزار خواهد شد، به این شرح است: زندگی امام رضا(ع)، کرامات امام رضا(ع)، مریدان و شاگردان امام رضا(ع)، امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)، امام رضا(ع) و حضرت شاه‌چراغ(ع)، امام رضا(ع) فرزندان و بستگان، امام رضا(ع) و مناظرات، موقوفات امام رضا(ع)، خادمان امام رضا(ع)، عالمان مدفون در جوار امام رضا(ع)، بارگاه و آستان امام رضا(ع) در گذر زمان،  زائران امام رضا(ع)، امام رضا(ع) در آثار شاعران و عارفان، و آثار تجربی «آزاد» با موضوعات مرتبط با حضرت امام رضا(ع).
برپایه این گزارش، بخش های مختلف هفتمین دوره جشنواره فیلم رضوی که امسال، صرفاً در حوزه فیلم مستند و فیلمنامه رضوی برگزار می گردد، به شرح ذیل است:

۱) بخش مسابقه فیلم های مستند کوتاه و نیمه بلند (تا ۵۲ دقیقه)
۲) بخش مسابقه فیلم های مستند بلند (بیش از ۵۲ دقیقه)
۳) بخش پژوهش های مستند رضوی
۴) بخش فیلمنامه های کوتاه داستانی و انیمیشن، طرح و ایده مستند، طرح فیلمنامه های سینمایی و ویدئویی رضوی
ضمن اینکه جوایز ارزشمندی هم برای برگزیدگان بخش های مختلف این جشنواره در نظر گرفته شده تا در آیین اختتامیه به آنها اهدا گردد.
گفتنی است که عموم تهیه کنندگان، مستندسازان و نویسندگان محترم حداکثر تا بیستم مردادماه فرصت دارند تا فیلم های مستند، فیلمنامه‌ها، پژوهش ها و طرح‌های مستند خود را به دبیرخانه جشنواره فیلم رضوی به نشانی تهران، خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، طبقه اول (تلفن ۱۴ و ۸۸۵۲۸۳۱۲ ) ارائه نمایند.
«مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی» هفتمین جشنواره فیلم مستند و فیلمنامه رضوی را در راستای تکریم و ترویج فرهنگ رضوی و طی روزهای ۲۷ تا ۲۹ شهریور ماه در شهر تهران برگزار خواهد کرد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.