آخرین آمار فروش فیلم‌های روی پرده

۳۰م آذر ،

فروش فیلم‌های «من مادر هستم» به یک میلیارد و ۲۰۰، «بی‌خود و بی‌جهت» به ۵۵۰ میلیون و «یه عاشقانه ساده» به ۶۵ میلیون تومان رسیدند.

به گزارش ممتازنیوز، علی سرتیپی، مدیرعامل موسسه فیلمیران در گفت‌وگو با ایسنا، دربارهٔ‌ی فروش «من مادر هستم» اظهار کرد: فروش «من مادر هستم» شب قبل (۳۰ آذر ماه)، ۱۷ میلیون تومان بود که با این حساب فروش کلی در تهران به ۹۲۰ میلیون تومان رسید. همچنین فروش شهرستان‌های «من مادر هستم» هم تاکنون به ۲۵۰ میلیون تومان رسیده است.

سعید خانی پخش کننده «بی‌خود و بی‌جهت» نیز دربارهٔ‌ی نمایش این فیلم به خبرنگار ایسنا گفت: شب قبل به سبب تقارن با شب یلدا فروش فیلم‌ها افت داشت اما با این حساب «بی‌خود و بی‌جهت» باز هم ۱۰ میلیون تومان در تهران بلیت فروخت.

وی ادامه داد: تاکنون فروش «بی‌خود و بی‌جهت» در تهران به ۴۰۵ میلیون تومان و در شهرستان‌ها به ۱۴۰ میلیون تومان رسیده است که امیدواریم این فروش در روزهای آینده بهتر شود.

خانی که پخش فیلم «یه عاشقانه ساده» هم بر عهده اوست، دربارهٔ فروش این فیلم در ۱۰ روزی که روی پرده رفته است، بیان کرد: فروش «یه عاشقانه ساده» در تهران به ۶۳ میلیون تومان رسیده است و احتمالا در روزهای آینده افزایش مخاطب خواهیم داشت.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.